Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg og sambo med to små barn (2 og 4 år) tenker å ta en Norgesferie i sommer. Vi kjører bil fra Oslo og har ca ei uke til rådighet. Forestiller meg at vi skal leie en koselig hytte eller lignende på en koselig/idyllisk plass (maks 5 timer bil fra Oslo). På denne plassen er det nærhet (med bil) til mange gøye aktiviteter for både store og små.

Har dere forslag til hva denne plassen kan være?

Endret av fx95
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hardanger.

Kanskje noe mer enn 5 timer med bil, alt etter hvilken vei dere velger å kjøre.

Masse aktiviteter.

Mikkelparken i Kinsarvik for barna

Småturer til fjells.

Hardangervidda Natursenter for hele familien.

Leie av båt og tur på fjorden

Fiske

Fotturer til fjells. Enkelt å finne flotte steder langs. riksvei 7 til å gå en kort tur med små barn.

Morellfestival (slutten av juli) på Lofthus. Masse av aktiviteter for store og små.

Anonymous poster hash: 97551...7ee
  • Liker 1
Skrevet

Hei!

Jeg og sambo med to små barn (2 og 4 år) tenker å ta en Norgesferie i sommer. Vi kjører bil fra Oslo og har ca ei uke til rådighet. Forestiller meg at vi skal leie en koselig hytte eller lignende på en koselig/idyllisk plass (maks 5 timer bil fra Oslo). På denne plassen er det nærhet (med bil) til mange gøye aktiviteter for både store og små.

Har dere forslag til hva denne plassen kan være?

Spesefikk utleier kan jeg ikke si, men vil annbefale Lillehammerområdet. Mange muligheter for hytteleie både mot Hafjell, Sjusjøen og Nordseter. Her har dere nærheten til Lillehammer som jeg synes er en veldig koslig by, dere har muligheter for turer i fjellet både til fots og med bil. Dere har Hunderfossen lekeland, dere har Lilleputthammer som og har et lekeland med mye forskjellig for barna. Kanskje far eventuelt mor vil prøve hjulbob i bob og akebanen hvis dere er av det tøffe slaget. Dere kan ta med barna opp med gondolbanen og nyte den flotte utsikten.

Skrevet

Spesefikk utleier kan jeg ikke si, men vil annbefale Lillehammerområdet. Mange muligheter for hytteleie både mot Hafjell, Sjusjøen og Nordseter. Her har dere nærheten til Lillehammer som jeg synes er en veldig koslig by, dere har muligheter for turer i fjellet både til fots og med bil. Dere har Hunderfossen lekeland, dere har Lilleputthammer som og har et lekeland med mye forskjellig for barna. Kanskje far eventuelt mor vil prøve hjulbob i bob og akebanen hvis dere er av det tøffe slaget. Dere kan ta med barna opp med gondolbanen og nyte den flotte utsikten.

Hei, dette hørtes bra ut - og ikke så langt fra Oslo heller. Takk for forslaget!

Skrevet

Hei, dette hørtes bra ut - og ikke så langt fra Oslo heller. Takk for forslaget!

Takk bare hyggelig å kunne hjelpe.

Ved Fåberg litt nord for Lillehammer sentrum finner du Jorekstad fritidsbad med bassenger og sklier og alt annet som hører til et slikt bad, hvis det er av interesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...