Gå til innhold

Dårlig blodsirkulasjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har jeg opplevd at armer og bein sovner innmari fort. I tillegg føles fingre, armer og legger stive og svake, og det kan føles som om jeg er på vei til å få krampe (selv om jeg aldri faktisk får det). Jeg har også opplevd ujevne hjerteslag opp til flere ganger i løpet av en uke.

Jeg vil ikke dra til legen, for har aldri opplevd at de har tatt meg seriøst, selv om jeg har byttet lege flere ganger. Har ikke økonomi til å betale for å høre at de ikke finner noe og at jeg må komme tilbake igjen dersom det forverrer seg.

Jeg er bare 23 år, veier det jeg skal, røyker ikke, spiser variert og regelmessig, donerer blod jevnlig og har aldri fått noen kommentarer på blodtrykk eller liknende.

Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg opplevd at armer og bein sovner innmari fort. I tillegg føles fingre, armer og legger stive og svake, og det kan føles som om jeg er på vei til å få krampe (selv om jeg aldri faktisk får det). Jeg har også opplevd ujevne hjerteslag opp til flere ganger i løpet av en uke.

Jeg vil ikke dra til legen, for har aldri opplevd at de har tatt meg seriøst, selv om jeg har byttet lege flere ganger. Har ikke økonomi til å betale for å høre at de ikke finner noe og at jeg må komme tilbake igjen dersom det forverrer seg.

Jeg er bare 23 år, veier det jeg skal, røyker ikke, spiser variert og regelmessig, donerer blod jevnlig og har aldri fått noen kommentarer på blodtrykk eller liknende.

Noen som har opplevd det samme?

Du føler deg ikke frisk, men vil ikke til legen?

Hva forventer du at kg skal kunne gjøre for deg? Om det så sitter en "seriøs" lege her, så kan manintet gjøre om du ikke vil la deg undersøke.

Du ønsker altså ikke behandling. Hva er det da du ser for deg at du skal bli bedre av?

Anonymous poster hash: 48030...b83

Skrevet

Dra til legen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...