AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 HJELP! Jeg kjente noe krype på meg og det var en hvit kjempeliten larve eller mark! Jeg kunne ikke gjøre noe med det uten om å knipse den vekk. På morgenen våknet jeg ekstra tidlig siden jeg var kvalm. Og da var det to slike små larver på meg! Hva er dette?!?! Hvor kommer de fra?? Anonymous poster hash: 94952...dc7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Høres ut som parasitter(innvollsorm). Har du dyr som har vært i senga? Anonymous poster hash: 819bb...2a1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 HVOR på deg krøp den? Høres ut som en larve, har du vinduet åpent? Uansett så kan det være greit med en ormekur, det tror jeg du får reseptfritt på apoteket.Anonymous poster hash: 0168e...fdf
Ojda Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Dyr? Vel jeg har husdyr. To katter. Men nå når jeg ser i senga og løfter litt på dyna og putene, ser jeg ingen slike marker lengre?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Kom deg til legen. Sikkert sånn småbarnsmark eller hva det nå heter. Anonymous poster hash: e18f7...03e
Ojda Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Magen og lårene, de bevegdd seg så vidt. Jeg åpnet vinduet etter jeg hadde merket dem, ble så stressa og varm. Har ellers aldri vinduet åpent. TS
Mousj Skrevet 15. april 2015 #7 Skrevet 15. april 2015 Sjekk stumpen på kattene dine, og gi dem en ormekur... 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #8 Skrevet 15. april 2015 Det hørtes IKKE gøy ut!!! Kan det ha kommet fra kattene eller utenfra som det nevnes i tråden? Uansett så tror jeg at både en ormekur på mennesker og dyr, i tillegg til en skikkelig vask av soverommet må tas... om ikke for nødvendigheten så for din egen følelses skyld!! Uææh! Anonymous poster hash: d15ad...fab
Ojda Skrevet 15. april 2015 #9 Skrevet 15. april 2015 Det er ikke invollsorm. De jeg så var mye mindre. Tingen er jo at jeg vasket soverommet i går ettermiddag, og kattene har så vidt vært der etter det? Er riktig nok lenge siden de har fått ormekur..
Ojda Skrevet 15. april 2015 #10 Skrevet 15. april 2015 Forsvinner de eller gjemmer de seg? Og hvis de gjenner seg og jeg må ta fram moppen, hva burde jeg vaske med? Salmi? TS
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #11 Skrevet 15. april 2015 Småmark er knøttsmå, så innvollsorm kommer i mange utgaver. Kur kattene dine hvis det er lenge siden sist og ta deg sjøl en tur til legen hvis det skjer flere ganger. Jeg skal ikke banne på det, men det høres mystisk ut at noe utenfra skal ha kommet inn og opp i senga di. Da har jeg mer trua på at du selv kan ha pådratt deg ett eller annet(dessverre). Anonymous poster hash: 819bb...2a1
skruf Skrevet 15. april 2015 #12 Skrevet 15. april 2015 Jeg har to teorier: 1: Kattene dine har fått mark, og har vært oppe i senga di. 2: Du selv har fått "barnemark" og de har kommet ut fra stumpen din og i sengetøyet. Gi kattene markkur, og ta deg en tur til legen selv. Du kan sjekke avføringen din neste gang du er på do, det er ganske lett å se mark. Hvis du har fått mark så er det en enkel sak å behandle det.
Minya Skrevet 15. april 2015 #13 Skrevet 15. april 2015 Jeg har en tredje teori, selv om skruf sine to virker logiske: 3: Det har kommet to åmer inn hos deg og havnet i senga di. Sommerfugl-larver, moth-larver eller lignende?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #14 Skrevet 15. april 2015 Jeg har to teorier: 1: Kattene dine har fått mark, og har vært oppe i senga di. 2: Du selv har fått "barnemark" og de har kommet ut fra stumpen din og i sengetøyet. Gi kattene markkur, og ta deg en tur til legen selv. Du kan sjekke avføringen din neste gang du er på do, det er ganske lett å se mark. Hvis du har fått mark så er det en enkel sak å behandle det. Du har helt rett, har fått det selv. Har kjøpt ormkur til både meg og kattene, nå skal vi se om jeg får det i dem Anonymous poster hash: 94952...dc7 1
skruf Skrevet 15. april 2015 #15 Skrevet 15. april 2015 Du har helt rett, har fått det selv. Har kjøpt ormkur til både meg og kattene, nå skal vi se om jeg får det i dem Anonymous poster hash: 94952...dc7 Huff! Men bra du fant ut av det går fort over når du får behandling. Men, husk å kokvaske sengetøy, håndklær, pysj, undertøy i den tiden behandlingen pågår da Så slipper du å resmitte deg selv. Og vær supernøye med håndhygiene samt hygiene på baderommet. God bedring! Håper du snart er kvitt disse små krapylene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå