AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #41 Del Skrevet 19. april 2015 Stella er et fantastisk jentenavn, synes jeg, og betyr stjerne pa latin Stella ser jeg på som et hundenavn. Kjenner to stk! Anonymous poster hash: e3425...82d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. april 2015 #42 Del Skrevet 19. april 2015 Her var det mange hundenavn! Enzo og Rufus?Anonymous poster hash: 3fc8f...475 Rufus som hundenavn? Har du ikke sett Gossip Girl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #43 Del Skrevet 19. april 2015 De jeg har hørt, men ikke helt min smak da: Ellisif Alfhild Solfrid Måne Live Nova Adelaide Samson Emmet(h) Emrik Wilhelm Abel Anonymous poster hash: e61d6...56c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #44 Del Skrevet 19. april 2015 Elle Anonymous poster hash: 21425...0d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #45 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg har nettopp oppdaget navnet Eialin, som er fra en islandsk roman. Ellers er jeg veldig glad i Isa og Eira (men vet ikke om Eira kan kalles sjeldent nå). Isolde er også fint. Anonymous poster hash: 98201...eab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #46 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg har nettopp oppdaget navnet Eialin, som er fra en islandsk roman. Ellers er jeg veldig glad i Isa og Eira (men vet ikke om Eira kan kalles sjeldent nå). Isolde er også fint. Anonymous poster hash: 98201...eab Stakkars unger....Anonymous poster hash: 1e4fd...235 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #47 Del Skrevet 19. april 2015 Hvorfor ikke finne på et helt nytt navn som ingen i hele verden heter? Pelia, Grelia, Bælja, Hyle, Ølakk, Skada, Hemma, Zyke, Banarne, Poteder, Kon-Dom, Wæska, Teve, Aipædd, Pio, Øa, Xer, Purt, Greipert, Tor-Thur, Pøx, Zæx, Zyte, Krux, Eball, Gørd, Chopz, Zyra, Qanta, Pu, Caxe, Æø, Cazte, Hute, Nøzte, Ådd-Æven, Måd-Rite, ONS-I-Fylla osv osv. Flere gode forslag? Anonymous poster hash: 44d97...d0c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #48 Del Skrevet 19. april 2015 Hvorfor ikke finne på et helt nytt navn som ingen i hele verden heter? Pelia, Grelia, Bælja, Hyle, Ølakk, Skada, Hemma, Zyke, Banarne, Poteder, Kon-Dom, Wæska, Teve, Aipædd, Pio, Øa, Xer, Purt, Greipert, Tor-Thur, Pøx, Zæx, Zyte, Krux, Eball, Gørd, Chopz, Zyra, Qanta, Pu, Caxe, Æø, Cazte, Hute, Nøzte, Ådd-Æven, Måd-Rite, ONS-I-Fylla osv osv. Flere gode forslag? Anonymous poster hash: 44d97...d0c Heter du/er du Skada? Anonymous poster hash: 16c96...fa0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #49 Del Skrevet 19. april 2015 Hvorfor ikke finne på et helt nytt navn som ingen i hele verden heter?Pelia, Grelia, Bælja, Hyle, Ølakk, Skada, Hemma, Zyke, Banarne, Poteder, Kon-Dom, Wæska, Teve, Aipædd, Pio, Øa, Xer, Purt, Greipert, Tor-Thur, Pøx, Zæx, Zyte, Krux, Eball, Gørd, Chopz, Zyra, Qanta, Pu, Caxe, Æø, Cazte, Hute, Nøzte, Ådd-Æven, Måd-Rite, ONS-I-Fylla osv osv. Flere gode forslag? Anonymous poster hash: 44d97...d0c Hahaha lol! Anonymous poster hash: b2614...c3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #50 Del Skrevet 19. april 2015 Trodde ikke Adelheid(+andre varianter av det navnet) var så uvanlig? Men mulig jeg kjenner litt for mange islendinger. Veldig vanlig der. Anonymous poster hash: d344b...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 19. april 2015 #51 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Nova - Favoritten Luna Siselina Cilia Stella Endret 19. april 2015 av kjøttmeis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #52 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg har nettopp oppdaget navnet Eialin, som er fra en islandsk roman. Ellers er jeg veldig glad i Isa og Eira (men vet ikke om Eira kan kalles sjeldent nå). Isolde er også fint. Anonymous poster hash: 98201...eab Kjenner ei som heter Eialin, og synes det er utrolig fint! Ellers er jeg skikkelig glad i Ava og Lerke. Hvor spesielle de er vet jeg ikke men Anonymous poster hash: 77635...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Planken Skrevet 19. april 2015 #53 Del Skrevet 19. april 2015 Ea synes jeg er et fint jentenavn. Bergiton er et gammelt guttenavn som jeg ikke kjenner mange som unge som blir kalt i dag men som jeg synes er veldig vakkert. Personlig har jeg litt andre navn på min ønskeliste, slik som Astrid, Live, Magnus og Håkon :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #54 Del Skrevet 19. april 2015 Og det har ikke slått TS at når navn diskuteres i åpent´forum, så er risikoen stor for at de ikke forblir spesielle særlig lenge dersom de også er vakre? Våre navn er fremdeles spesielle og vakre i følge mange, men vi holdt tyst og løy når folk spurte. Jeg hadde nemlig Iben og Vilde for 25 år siden og sa det høyt. Anonymous poster hash: b3569...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #55 Del Skrevet 19. april 2015 Vidkun og Rønnaug. Nyyyydelige navn. Adolf er også egentlig ganske fint. Anonymous poster hash: 851fb...0fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #56 Del Skrevet 19. april 2015 Og det har ikke slått TS at når navn diskuteres i åpent´forum, så er risikoen stor for at de ikke forblir spesielle særlig lenge dersom de også er vakre? Våre navn er fremdeles spesielle og vakre i følge mange, men vi holdt tyst og løy når folk spurte. Jeg hadde nemlig Iben og Vilde for 25 år siden og sa det høyt. Anonymous poster hash: b3569...1ce Dette viser jo hvor enormt forskjellig smaken er, og at det derfor ikke er så farlig å skrive om navn man synes er vakre i en tråd som dette. Navnene du nevner (Iben og Vilde) synes jeg er blant de mindre pene poppis-navnene nå for tiden, og de er overhode ikke hva jeg vil definere som vakre navn. Sånn er det nok for mange, at det de selv definerer som et vakkert navn er andre enten helt likegyldige til, eller synes kanskje til og med at det er stygt. Så det er da helt ufarlig og diskutere navn i en slik tråd, og å nevne de navnene man selv liker.Anonymous poster hash: a397a...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #57 Del Skrevet 19. april 2015 Isolde Loulou Senobia Marikken Malukka SylvesterAnonymous poster hash: 07ed0...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #58 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg synes Kaspara er et nydelig navn Da tenker jeg med engang på Kasparow! Hahahaha sjakkspilleren!Anonymous poster hash: 40353...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 20. april 2015 #59 Del Skrevet 20. april 2015 Isolde Loulou Senobia Marikken Malukka SylvesterAnonymous poster hash: 07ed0...092 Loulou? Seriøst?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 20. april 2015 #60 Del Skrevet 20. april 2015 Trodde ikke Adelheid(+andre varianter av det navnet) var så uvanlig? Men mulig jeg kjenner litt for mange islendinger. Veldig vanlig der.Anonymous poster hash: d344b...104 Ei venninne av meg har en datter som heter Adelaide. Verdens fineste jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå