Gå til innhold

menseflekk på stol


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo

Opplevde i dag noe ytterst flaut. Hadde mensen og laget en stor flekk på en stol på et kontor jeg var. Det er ikke mange kvinner som jobber der så ikke så mange andre det kunne vært. Der jobbet det en dame jeg kjenner litt vi har blitt litt venninner. Trodde det var opplagt at det måtte være meg. Vurderte å si det som det er og beklage da hun da at det var mange kvinner som brukte kontoret og toalettet når de kastet tamponger og bind. Og kastet bind i søppelet etterpå. Så gikk hun for å ta ut søppelet.. Det virket som hun trodde det var noen andre men er ikke sikker. Ønsker på ingen måte å grise til stoler ! Det er årevis siden jeg opplevde noe lignende. Etterpå satt jeg på en annen stol på samme kontor. Fikk ikke sjekket om det ble flekk der. Hun som jobber der så flekken men det virket som hun trodde det var noen andre men er ikke sikker. Skal tilbake dit i morgen. Bør jeg si noe eller ha pokerfjes? Huff, litt flaut. Hun som jobber der er muslim og opptatt av at det er flaut hvis menn ser bind og tamponger på toppen av det hele.

Anonymous poster hash: a80d7...fbb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Planen var å prøve å fjerne flekken når hun gikk ut men da skulle hun stenge kontoret så det blir det første hun ser når hun kommer på jobb i morgen..

Anonymous poster hash: a80d7...fbb

Skrevet (endret)

Hadde bare latet som ingenting om jeg var deg :)

Uansett er det ikke verdens undergang,selv om jeg forstår det føltes pinlig.

Endret av Sandie
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe, om det ikke er fordi man kan tilby rens eller erstatte stolene, ellers har det ingen hensikt. Kanskje vurdere bedre mensbeskyttelse i moregen?

Anonymous poster hash: bf495...e89

AnonymBruker
Skrevet

Så herlig da. Hadde jeg sett den mensenflekken hadde jeg tatt med meg stolen på dass og tatt en runk. :-) Mensenflekker er utrolig pirrende.



Anonymous poster hash: 66ebe...f92
Skrevet

Så herlig da. Hadde jeg sett den mensenflekken hadde jeg tatt med meg stolen på dass og tatt en runk. :-) Mensenflekker er utrolig pirrende.

Anonymous poster hash: 66ebe...f92

:sjokkert:

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her: Hva om det ble flekker på to stoler? Det er et lite kontor med maks 15 stoler. Kontordamen sitter der hele dagen og lite å gjøre. Det er stofftrekk på stolene. Jeg hadde lang jakke på. Så flekken på mine klær syntes ikke. Hvit jakke men hadde flaks. Likevel stolen var rett ved henne. Tror ikke noen på det kontoret syntes det var så pirrende..den var ny.

Anonymous poster hash: a80d7...fbb

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her: Hva om det ble flekker på to stoler? Det er et lite kontor med maks 15 stoler. Kontordamen sitter der hele dagen og lite å gjøre. Det er stofftrekk på stolene. Jeg hadde lang jakke på. Så flekken på mine klær syntes ikke. Hvit jakke men hadde flaks. Likevel stolen var rett ved henne. Tror ikke noen på det kontoret syntes det var så pirrende..den var ny.

Anonymous poster hash: a80d7...fbb

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...