AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Beklager å gi dere innblikk i et tema som kanskje ikke er normalt å snakke om, men jeg håper noen kan hjelpe meg i min situasjon. I de siste par ukene har jeg sjelden hatt avføring. Til vanlig har jeg brukt å ha en grei mengde hver dag, men i det siste har jeg hatt det kun hver tredje-fjerde dag, og veldig lite når det først har kommet. Noen som vet hva grunnen kan være? Har ikke endret særlig på kostholdet mitt. Eneste endringen jeg har gjort, er at jeg har begynt å spise litt mer, fordi jeg ønsker å opp i vekt. Men jeg har ikke endret typen mat jeg spiser eller noe. Synes det er merkelig at jeg har avføring så sjelden. Føler meg heller ikke særlig tung i magen (er ikke som om noe er der og "ikke vil ut"), eneste forskjell er at jeg ser magen min er litt større enn normalt. Hilsen jente 20 år. Anonymous poster hash: 51fae...ab4
Ingvilddd Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Avføring hver tredje-fjerde dag er ikke unormalt, men selvfølgelig er det merkelig at det plutselig endrer seg, siden du hadde hver dag før. Og særlig når du i tillegg har begynt å spise mer. Får du i deg nok væske? Prøv å drikk litt mer, så kanskje det hjelper. Hvis ikke skader det ikke å oppsøke lege, dersom dette er noe som plager og/eller bekymrer deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå