AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Har alltid vært en sånn person som må få alt til å matche fargemessig. Nå har jeg flyttet inn i leilighet hvor utgangspunktet er masse forskjellige trefarger. Kjøkkeninnredningen er i ganske mørkt tre, noen skap som henger fast i veggen er i veldig mørkt tre, vinduskarmene er i én lys trefarge mens listene er i en annen. Det er attpåtil innslag av trevegger her og der, og taket er litt lysere enn disse veggene igjen. Forøvrig er gulvet grått og de øvrige veggene kremhvite. Jeg har slitt en stund med å finne ut hvordan jeg kan "nøytralisere" dette ved å ikke ha trefarger i det hele tatt på resten av møblene (møbler som tradisjonelt er i tre - bord, stoler, salongbord, etc). Problemet er at svart blir for mye og for mørkt, og hvitt passer ikke med veggfargen. Grått går i ett med gulvet. Så, jeg har kommet fram til at jeg kanskje bare skal la tre-mismatch være stilen i leiligheten - altså la den bestå av masse forskjellig tre med innslag av en litt crazy gladfarge, som limegrønn eller lignende. Skjønner at dette ble veldig rotete forklart, og veldig vanskelig å se for seg sikkert, men hva tenker dere? Kan det bli kult, kanskje? Er det noen som har tips til hvordan man rett og slett kan spille på slik mismatch? Anonymous poster hash: 7fc60...c78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå