AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Er det noen her som har tatt den? Hvordan var det? Vanskelig, eller relativt enkelt? Jeg har sett noen bøker (to ulike) på bokhandlere om jegerprøven. Er det greit å kjøpe en derfra, eller er det totalt ulikt fra det materialet man får på kurset? Anonymous poster hash: f6c9c...8ca
Gjest mamma 82 Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Kurset er helt greit og klare om man møter opp på alle kurskvelder. Det er nok lurt og kjøpe boka på kurset så du får lesetoff som gjelder på dette kurset du tar. Ellers sp er det en jegerprøven app du kan kjøpe som inneholder relevante spm til ekamen
Gjest Margit Spat Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Jeg synes det var relativt enkelt. Det lønner seg å møte opp på alle kurskveldene, og å kjøpe den boka som brukes på akkurat det kurset. Da jeg tok kurset fikk vi beskjed på forhånd om hvilken bok, og hvilken utgave av denne boka, som ble brukt i undervisningen, men ulike kursarrangører løser sikkert dette på ulike måter. Det som krevde mest arbeid for meg var å lære seg alle fuglene. Ikke viste jeg at det fantes så mange forskjellige ender... og bekkasiner... Man vet jo aldri hvilke man får spørsmål om til eksamen, så man bør ha en viss formening om forskjellen mellom dem. Av de 20 jeg tok kurset med, besto alle eksamen på første forsøk
Cordelia Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 (endret) Synes ikke det var så ille såvidt jeg husker, selv om det er mange år siden. Bare å lese godt i boka. Selv om ja, det var en del fugler å memorere. Altså bøkene er vel basert på den samme kunnskapen man skal ha om emnet, så kan ikke se for meg at det er så store forskjellen. Men iom. du vel skal på kurs, så ville jeg nok brukt den boken de bruker der. Endret 14. april 2015 av Cordelia
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Det hørtes ikke ut til å være for vanskelig. Fugler blir vel den store utfordringen da. Takker for svar. Anonymous poster hash: f6c9c...8ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå