Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du hadde vært en reality-kjendis..

..1: Hvilket reality-program hadde du deltatt i?

...og 2: Hvilken rolle hadde du hatt i showet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. nissene på låven.

2. bent

Anonymous poster hash: 3fd16...a1b
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde vært en reality-kjendis..

..1: Hvilket reality-program hadde du deltatt i?

...og 2: Hvilken rolle hadde du hatt i showet?

Paradise Hotel.

Snakket med en tidligere deltaker i Paradise. En som het Carl. Han sa han aldri har fått så mye fitte etter han deltok i Paradise. Så det hadde vært digg, å vært Paradise-kjendis.

Anonymous poster hash: c19fc...a32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Programmer som Farmen, 71 grader nord, Robinson kunne jeg godt vært med på. Åssen rolle jeg hadde hatt vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 8fe09...ae0

Skrevet

Hadde vært gøy å være med på Paradise Hotel! Tror jeg hadde endt opp med å bli kjip badeferie-gjest, alá Isabel

• Liker 1
Skrevet

71 grader nord eller Farmen. Skulle jeg først vært med på noe slikt villle jeg vært en helvetes stabukk og gått all in for å vinne.

Skrevet

1: En dag hjemme hos en kjedelig person

2: rollen som kjedelig person

• Liker 1
Skrevet

1. Robinson (skal jeg først delta på noe sånt skal det være mens jeg er tynn og brun :skratte: )

2. Hadde vært så "normal" at jeg sikkert hadde blitt sendt hjem raskt ;)

Skrevet

1. Hurtigruta minutt for minutt.

2. En eller annen desperat vinker.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

1. Hurtigruta minutt for minutt.

2. En eller annen desperat vinker.

Hahahaa

Anonymous poster hash: 397be...1d3

Gjest Olivia Benson
Skrevet

1. Amazing Race

2. Hun som ikke får til noe, men som seerne ønsker videre fordi de syns litt synd på henne ;) Litt underdog, som slår til på slutten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Venninnene mine prøver å melde meg på Paradise Hotel. Selv har jeg lyst å være med på Amazing Race. :bond:

I PH hadde jeg nok vært hun søte som glidde kanskje litt gjennom fordi jeg var godt likt uten å være en stor trussel. Litt som Madelen fra sesong 3 eller Karoline fra sesong 2. I Amazing hadde jeg nok vært hun med gullkornene med en god dose gullhår, for plutselig sjokkerer jeg alle med å komme først uten at noen helt skjønner hvordan. :skratte:

Anonymous poster hash: 4de5b...843

Anonymous poster hash: 4de5b...843
Skrevet (endret)

Det er jo ingen tvil for meg at Amazing Race er det desidert beste programmet å være med på. Den norske versjonen er jo utrolig enkel, og lette oppgaver, og har du litt omløp i hode, danker du ut halvparten av de som er der. Det vil jo si at du får være med til ganske mange land, eller steder, og ikke trenge å gjøre noenting for det. Man får jo servert flybilletten og alle reiser samlet. Men kan du løpe og litt nevedyktig, så klarer man seg fint i Amazing Race Norge.

Så med de kvalifikasjonene blir jeg vel stemplet som favoritten til å vinne, men som alle vil ha ut pga urettferdighet!

(når jeg sier lette oppgaver, mener jeg at man får hjelp av lydmann/kameramann hvis det blir for komplisert)

Endret av Trompeten
Skrevet

Husker dere den sesongen av 71 grader nord med kjendiser med han småtykke fyren som hang i en fjellvegg og grein? Han hadde jeg vært.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Robinson, for lenge siden. Men nå takket jeg nei...

Anonymous poster hash: 6f4b2...a9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...