Gå til innhold

Tiltrekkes av både menn og kvinner


Lilje83

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en kvinne på 32 år. Jeg føler meg tiltrukket av både menn og kvinner, noe jeg synes er veldig vanskelig å takle. Jeg har nok følt dette i mange år, første gang jeg kjente på det var jeg rundt 20 år; jeg fikk fullstendig panikk, og slet mye med angst. Jeg prøvde å godta det den gangen, men uten hell, og jeg bestemte meg for å ikke tenke på det, så jeg tenkte bortimot ikke på det gjennom hele 20-årene (det høres jo ikke helt bra ut, men jeg tror jeg undertrykte denne delen av meg). Helt til det ble slutt med en mannlig samboer rett før jeg ble 30. Jeg gikk liksom litt i meg selv da, og følelsene overfor jenter dukket opp igjen. Jeg håndterte det litt bedre denne gangen, men egentlig ikke så veldig bra da heller. Jeg har litt lett for å få angst, og det dukket opp igjen på nytt. Det har gått 2 år nå, og i løpet av denne tiden så har jeg datet menn. Jeg har ikke lett for å forelske meg, men en mann jeg møtte i fjor falt jeg virkelig for, men han var ikke interessert. Ellers har jeg prøvd meg på gaysir, uten hell ... jeg vet ikke; jeg liker ikke den siden noe særlig, jeg blir ukomfortabel der inne, det er så mye fokus på sex der. Men jeg chattet med noen jenter der inne, traff til og med en, men det var så utbehagelig; hun var kjempehyggelig, men det var ingenting der for meg, jeg synes bare det var rart, og det har aldri vært lettere å gå fra en date. Jeg har snakket med en strait venninne, og hun er gjerne med meg ut på byen om jeg vil det, men uff, jeg klare ikke dette. Men samtidig, under angsten (som endelig har begynt å avta litt), så ligger det varme følelser og ulmer. Jeg synes jenter er veldig vakre, men samtidig liker jeg ikke tanken på å ta på en jente på underlivet. Og så liker jeg sex med menn. Jeg har aldri vært forelsket i en jente før, men føler at muligheten ligger der. Jeg har også en sterk følelse av at dette er en viktig del av meg, og av til føles det ut som den er av større betydning enn tiltrekningen mot menn. Nå har jeg datet en mann i ca. 2 mnd, jeg liker ham godt, men vi har ikke snakket om hva vi vil med hverandre (vi er nok litt sjenerte begge to); selv om han ofte snakker om hva vi kan gjøre sammen fremover. Jeg føler presset, at jeg må finne ut av ting, og sånn jeg har det nå, så ville det ikke vært bra å gå inn i et forhold; det ville ikke vært rettferdig overfor ham eller meg (jeg måtte uansett fortalt ham hva jeg føler). Men jeg kommer meg aldri noen vei, det er håpløst frustrerende ... jeg vil, men vil ikke. Er det noen andre som har vært i en lignende situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig intrykk av at bifile følelser, spesielt blant kvinner er ganske vanlig. Men folk overreagerer så utrolig om du snakker om det.

Er selv bifil mann, kan fint ha sex med menn, deilig å sitte og kose seg med en annen mann men liker primært kvinner og kunne aldri ha tenkt meg å date en mann over tid.

Når det kommer til Gaysir er jeg helt enig med deg. Veldig mye fokus på sex og siden jeg har vert registrert der en stund har jeg etter hvert skjønt at det er kun noen få brukere rundt om i landet som sitter der og sender ut utrolig mange tilbud og har mye sex med mange. Ville ha holdt meg langt unna dem som er på den siden. Lagde nye brukere 4 ganger i løpet av de siste 3-4 årene og ble kontaktet av samme folkene alle gangene nesten umiddelbart... Ekkelt.



Anonymous poster hash: 727c2...a71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...