gjest 321 Skrevet 14. april 2015 Forfatter #21 Skrevet 14. april 2015 Norske damer er ikke ganske kule, de er jævlig kjipe!Anonymous poster hash: cd1ca...607 Må du ta deg en smile-pille! 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #22 Skrevet 14. april 2015 Norske damer er ikke ganske kule, de er jævlig kjipe!Anonymous poster hash: cd1ca...607 Norske damer er ikke ganske kule, de er jævlig kjipe!Anonymous poster hash: cd1ca...607 Neida. Jeg er så kul atte hjælp! Anonymous poster hash: 4c5a5...2c4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #23 Skrevet 14. april 2015 Du gjør selvsagt hva du vil, men om du ikke lenger gidder å legge ned en innsats så kan du heller ikke forvente at du treffer noen. Helt ærlig syntes jeg ikke synd på deg, du har datet masse og avsluttet hver gang, det er mange her i landet som ikke engang har muligheten til det. Anonymous poster hash: 2ffee...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #24 Skrevet 14. april 2015 Norske damer er ikke ganske kule, de er jævlig kjipe!Anonymous poster hash: cd1ca...607 Sa en av de som drar til Thailand for å finne fitte? Anonymous poster hash: fcd4e...52b 3
gjest 321 Skrevet 14. april 2015 Forfatter #25 Skrevet 14. april 2015 Du gjør selvsagt hva du vil, men om du ikke lenger gidder å legge ned en innsats så kan du heller ikke forvente at du treffer noen. Helt ærlig syntes jeg ikke synd på deg, du har datet masse og avsluttet hver gang, det er mange her i landet som ikke engang har muligheten til det. Anonymous poster hash: 2ffee...3d6 Det er så absolutt ikke synd på meg nei! Så det er jeg helt enig i. Det var ikke noe tråd for å kave inn sympati, hadde jeg ville hatt det så hadde jeg skrevet på en annen måte. Det var bare en tråd om mitt standpunkt angående saken. Følte for å få ut litt frustrasjon 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #26 Skrevet 14. april 2015 Det er så absolutt ikke synd på meg nei! Så det er jeg helt enig i. Det var ikke noe tråd for å kave inn sympati, hadde jeg ville hatt det så hadde jeg skrevet på en annen måte. Det var bare en tråd om mitt standpunkt angående saken. Følte for å få ut litt frustrasjon Du har strengt tatt ikke så mye å være frustrert over når du faktisk tar valget selv hver eneste gang. Anonymous poster hash: 2ffee...3d6
gjest 321 Skrevet 14. april 2015 Forfatter #27 Skrevet 14. april 2015 Du har strengt tatt ikke så mye å være frustrert over når du faktisk tar valget selv hver eneste gang. Anonymous poster hash: 2ffee...3d6 Valget med å avslutte? Jeg har vel lov til å være frustrert selv om det er meg som avslutter. Det er ikke noe artig å avslutte heller ettersom man tross alt har hatt forhåpninger, dessuten er jeg frustrert over at ting ikke går som jeg ønsker, og frustrert over situasjonen - hvilket er helt innafor! Må man bli dumpet for at det skal være lov å være frustrert over situasjonen? 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #28 Skrevet 14. april 2015 Valget med å avslutte? Jeg har vel lov til å være frustrert selv om det er meg som avslutter. Det er ikke noe artig å avslutte heller ettersom man tross alt har hatt forhåpninger, dessuten er jeg frustrert over at ting ikke går som jeg ønsker, og frustrert over situasjonen - hvilket er helt innafor! Må man bli dumpet for at det skal være lov å være frustrert over situasjonen? Nei, jeg syntes ikke det, når det faktisk har vært deg som har vært avsluttet hver eneste gang. Det er i bunn og grunn et luksusproblem. Anonymous poster hash: 2ffee...3d6
Petra75 Skrevet 14. april 2015 #29 Skrevet 14. april 2015 Nei, jeg syntes ikke det, når det faktisk har vært deg som har vært avsluttet hver eneste gang. Det er i bunn og grunn et luksusproblem. Anonymous poster hash: 2ffee...3d6 Nå ja. Det kommer vel an på hva man dumper. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #30 Skrevet 14. april 2015 Nå ja. Det kommer vel an på hva man dumper. Flott menneskesyn gitt. At man omtaler det som "hva" man dumper sier en hel del om hvilken posisjon man er i...så ja, det er et luksusproblem. Anonymous poster hash: 2ffee...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #31 Skrevet 14. april 2015 Ærlig sak det, men det blir jo som de som venter på at drømmejobben, drømmekroppnen, osv skal ramle ned i fanget på dem. Greit så lenge man ikke syter om at man er singel, at man er feit, at man har en kjip jobb, osv. Anonymous poster hash: d7648...231
Petra75 Skrevet 14. april 2015 #32 Skrevet 14. april 2015 Flott menneskesyn gitt. At man omtaler det som "hva" man dumper sier en hel del om hvilken posisjon man er i...så ja, det er et luksusproblem. Anonymous poster hash: 2ffee...3d6 Vel - noen mennesker (merk: mennesker) fortjener å bli omtalt som hva og ikke hvem. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #33 Skrevet 14. april 2015 Vel - noen mennesker (merk: mennesker) fortjener å bli omtalt som hva og ikke hvem. Det skal litt til for min del hvertfall. Anonymous poster hash: 2ffee...3d6
Petra75 Skrevet 14. april 2015 #34 Skrevet 14. april 2015 Det skal litt til for min del hvertfall. Anonymous poster hash: 2ffee...3d6 Joda - har heller ikke sagt noe annet. 1
Cordelia Skrevet 15. april 2015 #35 Skrevet 15. april 2015 Er vel helt greit å ta seg en time-out og nyte livet!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #36 Skrevet 15. april 2015 Velkommen etter Anonymous poster hash: 69c5d...f66 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #37 Skrevet 15. april 2015 Det klarer du ikke om du har stort behov for å få deg kjæreste. En mann klarer det fint, fordi damene kan lukte desperasjonen. Anonymous poster hash: ee153...aca
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. april 2015 #38 Skrevet 15. april 2015 En mann klarer det fint, fordi damene kan lukte desperasjonen. Anonymous poster hash: ee153...aca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #39 Skrevet 15. april 2015 Sa en av de som drar til Thailand for å finne fitte?Anonymous poster hash: fcd4e...52b Jeg har aldri vært I Thailand jeg. Jeg er forøvrig gift.Anonymous poster hash: cd1ca...607
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå