Gå til innhold

Ramle ned i fanget mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! fra Prinsessen på erten.

Nå er jeg lei av å engasjere meg i dating! Jeg er lei av å ha forhåpninger, lei av å styre på med en fyr og være "halvsingel" i noen måneder før jeg finner ut at DETTE var visst ikke prinsen på den hvite hesten. Dette var et negativt troll!

Jeg er lei av denne evige runddansen der man sveiper etter noen å date på tinder, dater noen måneder og finner ut at Nei... Du Var Virkelig Ikke Noe For Meg! :) For så å starte hele sirkuset på nytt.

Så Nå skal jeg heller lene meg tilbake som en bortskjemt prinsesse på erten. Styre med egne ting, lukke øynene for menn - og vente på at drømmemannen kommer ridene på hesten sin og finner meg. Jeg skal ikke løfte en finger på den fronten.

Så ha en riktig god uke KG-folk! Og hadebra tinder :)

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

BÆM! Jeg er med! Skal iallefal forsøke...

Altså, helt klart at jeg ikke skal "løpe" etter noen lenger, men det jeg må klare først er å virkelig ikke bry meg..

Jeg vil ikke tenke at jeg MÅ ha noen og MÅ finne noen og det MÅ komme..

Noen tips om hvordan man kvitter seg med de tankene for godt?

Jeg er så lei av å bli ditchet og lekt med at jeg gidder ikke mer, jeg vil jobbe med å innse at seriøse forhold ikke er ment for meg..

Anonymous poster hash: dfe8e...145
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! fra Prinsessen på erten.

Nå er jeg lei av å engasjere meg i dating! Jeg er lei av å ha forhåpninger, lei av å styre på med en fyr og være "halvsingel" i noen måneder før jeg finner ut at DETTE var visst ikke prinsen på den hvite hesten. Dette var et negativt troll!

Jeg er lei av denne evige runddansen der man sveiper etter noen å date på tinder, dater noen måneder og finner ut at Nei... Du Var Virkelig Ikke Noe For Meg! :) For så å starte hele sirkuset på nytt.

Så Nå skal jeg heller lene meg tilbake som en bortskjemt prinsesse på erten. Styre med egne ting, lukke øynene for menn - og vente på at drømmemannen kommer ridene på hesten sin og finner meg. Jeg skal ikke løfte en finger på den fronten.

Så ha en riktig god uke KG-folk! Og hadebra tinder :)

Haha. Ikke hold pusten mens du venter!

Anonymous poster hash: cd1ca...607

AnonymBruker
Skrevet

Typiske tanker fra norske damer.

• Liker 2
Skrevet (endret)

dere får snu på det og begynne vurdere, prøve å være den som ditcher...

Endret av makkapakka
Skrevet

Kom fram til samme konklusjon etter jul. Ganske behagelig å slippe styret med dating, usikkerheten og gæærne mannfolk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er du lei ts. Virker som det finnes nok deltagere til å starte en klubb.

Hvordan har du engasjert deg tidligere? Hvordan er dette noe annerledes fra hvordan du har vært tidligere altså?

Anonymous poster hash: 1a305...9d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også med!!

Anonymous poster hash: 4c208...6d5
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er helt enig i at onlinedating er sløsing med tid, men har du tenkt å prøve å oppsøke menn på andre arenaer?

Jeg synes det er best å treffe folk i levende live, da merker jeg umiddelbart om jeg kjenner noen gnist eller ikke, og slipper å bruke masse tid på å skrive til folk på nettet.

Hvis du skal kunne ha noen realistisk forventning om å møte drømmemannen må du komme deg ut og treffe menn. Meld deg på kampsport, dansekurs eller noe annet der man treffer folk. Du som er kvinne kan jo realistisk forvente at menn du møter der tar initiativ.

Skrevet

Det klarer du ikke om du har stort behov for å få deg kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Var det virkelig nødvendig? Herregud :murvegg: … typisk KG å bitche.

Anonymous poster hash: 699bd...219

• Liker 1
Skrevet

Jeg har forlengst kommet til den konklusjon at kvinner bare er ute etter å date menn de senere kan påstå er useriøse, så jeg har helt sluttet å tenke tanken på dating og oppsøke kvinner på både tinder og andre arenaer.

Det sies at en mann som har orden på liv og økonomi, seg sjøl og som har interesser han dyrker osv, for han kommer damene av seg selv.

Så jeg venter nå bare til dere finner ut av det, jeg for min del.

Skrevet (endret)

Var det virkelig nødvendig? Herregud :murvegg: … typisk KG å bitche.

Anonymous poster hash: 699bd...219

Jeg trodde ikke du hadde det, er ikke en bitch.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Haha. Ikke hold pusten mens du venter!

Holder ikke pusten, lever livet og koser meg! :D Har det gøy med venner og drar på eventyr! Så du trenger ikke å bekymre deg ;)

• Liker 1
Skrevet

Nå er du lei ts. Virker som det finnes nok deltagere til å starte en klubb.

Hvordan har du engasjert deg tidligere? Hvordan er dette noe annerledes fra hvordan du har vært tidligere altså?

Jeg har engasjert meg ved at jeg har sveipet til høyre på noen på tinder. Vært på byen og kost meg. Og dermed havnet på noen dater. Så har jeg styrt på med noe som går mot forhold og dermed avsluttet det ettersom det var feil for meg.

Jeg har med andre ord ikke engasjert meg kjempemye for å komme meg på date, men det som er annerledes Nå og fra tidligere. Er at tidligere gikk jeg rundt med en tanke om at jeg hadde lyst på forhold, og at jeg muligens trengte et forhold.

Nå derimot gir jeg helt blanke om jeg har noe fyr i livet mitt eller ei. Jeg trenger det egentlig ikke. Jeg har det kult med meg selv og vennene mine! Gidder ikke å bekymre meg for om jeg ender opp alene! :D

Skulle han tilfeldigvis ramle på meg. Så FLOTT! Men hvis ikke, så er det også fint!

Skrevet

Typiske tanker fra norske damer.

At man lever sitt eget liv og har det gøy med det? Og egentlig ikke har et behov for noe forhold?

Hvis det er typisk, så er norske damer ganske kule! ;)

TS

• Liker 1
Skrevet

Har ikke noe behov for kjæreste.

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg er helt enig i at onlinedating er sløsing med tid, men har du tenkt å prøve å oppsøke menn på andre arenaer?

Jeg synes det er best å treffe folk i levende live, da merker jeg umiddelbart om jeg kjenner noen gnist eller ikke, og slipper å bruke masse tid på å skrive til folk på nettet.

Hvis du skal kunne ha noen realistisk forventning om å møte drømmemannen må du komme deg ut og treffe menn. Meld deg på kampsport, dansekurs eller noe annet der man treffer folk. Du som er kvinne kan jo realistisk forvente at menn du møter der tar initiativ.

For å være helt ærlig så er vel denne posten bare en frustrasjon over at jeg som regel ender i samme sirkel. Og at jeg ikke gidder å bruke tid på det styret lenger. Så nå dedikerer jeg livet mitt til andre ting - og koser meg uten noe form for relasjon til menn.

Sirkelen har vært sånn her:

Møter noen ute på byen - de spør meg på date - jeg avslutter.

Sveiper på tinder - går på date - utvikler seg - jeg avslutter.

Til spørsmålet ditt: Ja, jeg treffer masse menn på flere arenaer: Gjennom felles venner, fest, ute på byen, trening osv.

Det er ikke poenget. Poenget er bare at jeg bruker altfor mye av tankene mine på menn. Og det er sløsing av tanker haha. Sorry mac. Det er ikke noe post for å demonstere at jeg ikke liker menn. Tvert imot: Har masse bra kompiser og lignende.

Jeg liker bare ikke meg selv når jeg er involvert med menn, det tar for mye energi fra meg. Energi jeg kan bruke på andre gøye ting i livet mitt.

:)

TS

AnonymBruker
Skrevet

At man lever sitt eget liv og har det gøy med det? Og egentlig ikke har et behov for noe forhold?

Hvis det er typisk, så er norske damer ganske kule! ;)

TS

Norske damer er ikke ganske kule, de er jævlig kjipe!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har engasjert meg ved at jeg har sveipet til høyre på noen på tinder. Vært på byen og kost meg. Og dermed havnet på noen dater. Så har jeg styrt på med noe som går mot forhold og dermed avsluttet det ettersom det var feil for meg.

Jeg har med andre ord ikke engasjert meg kjempemye for å komme meg på date, men det som er annerledes Nå og fra tidligere. Er at tidligere gikk jeg rundt med en tanke om at jeg hadde lyst på forhold, og at jeg muligens trengte et forhold.

Nå derimot gir jeg helt blanke om jeg har noe fyr i livet mitt eller ei. Jeg trenger det egentlig ikke. Jeg har det kult med meg selv og vennene mine! Gidder ikke å bekymre meg for om jeg ender opp alene! :D

Skulle han tilfeldigvis ramle på meg. Så FLOTT! Men hvis ikke, så er det også fint!

Så bra. For du burde jo selvsagt ikke finne deg en kjæreste på det grunnlaget at du muligens trengte det. Når du derimot lever livet ditt og gjør som du vil, lar fritiden din gå til dine interesser, så vil det dukke opp kandidater av seg selv.

Leter man, så finner man ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...