Gå til innhold

Hvor stor dobbeltseng har dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har også 180 alene.

Ville ikke hatt mindre enn 160 om vi var to. 120 er liksom greit når man er nyforelsket.

Anonymous poster hash: 0f02f...c98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

180 :) Kunne ikke hatt mye mindre, synes det er deilig å ha plass til å sove for seg selv.

Gjest Eurodice
Skrevet

180x2 meter. Skulle gjerne hatt 2mx2m. Deilig med plass, skjønner ikke folk som kan ha mindre :P Både jeg og kjæresten har ulike måter å sove på, så deilig å ha plassen til å bevege seg på.

Hvor stor seng man kan ha, har selvfølgelig med hvor god plass det er i soveværelset.

Skrevet

En av singellivets luksussider. Men skjønner liksom ikke helt hvordan det skal være plass til en til heller... Jeg bruker riktignok ikke HELE senga, men det er ikke få dager jeg våkner diagonalt... :sjenert:

Haha! Eller som en stjerne i senga :P Det gjør jeg, når jeg sover alene :fnise:

Skrevet

Hvor stor seng man kan ha, har selvfølgelig med hvor god plass det er i soveværelset.

Det er klart, men vet med meg selv at da hadde jeg heller sovet på et rom alene enn å ha mindre plass :fnise:

• Liker 1
Skrevet

260 cm fordelt på tre stykker.

AnonymBruker
Skrevet

Har 180 seng alene, og ettersom jeg breier meg og ligger i alle retninger i løpet av natta, så syns jeg det er veldig behagelig :)

Anonymous poster hash: 30c4b...566
AnonymBruker
Skrevet

120 seng bor alene. Blir flau når jeg har med meg noen jeg liker hjem for føler dette er litt "barneseng"....?
Selv liker jeg også helst space når jeg sover med noen over flere dager men ser ikke noe poeng i å kjøpe en stor seng når jeg mest ligger i den alene. Menn, ville dere reagert negativt om daten deres hadde så liten seng og tenkt at hun ikke var voksen eller at der vil du ikke sove mye/ofte?

Anonymous poster hash: 4780c...4a9
Skrevet

Vi har 180 x 220, den ee gigantisk. Men samboeren er bortimot 2 meter høy, så vi må ha senga litt lenger enn normalt.

AnonymBruker
Skrevet

150 bred, og sengen føltes trang først når barn nr tre kom :-)

Anonymous poster hash: aeba8...692

Skrevet

Vi har 1.60 og ligger fint i den, men ønsker meg 1.50 for å få plass til nattbord på begge sider.

Skrevet

Vi har 180 x 200, og det er ikke noe problem å ligge inntil hverandre i en bred seng dersom man ønsker det.

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat kjøpt meg 150. Liker det bedre enn 180, for da føler jeg at man ligger så himla langt unna hverandre. Går fint med 150 også, ligger ikke oppå hverandre da.

Anonymous poster hash: 7839d...683
Skrevet

Vi har 180 bred. Da har vi mulighet til å både ligge inntil hverandre, og å ha plass for oss selv :)

Skrevet

Hadde 120 da jeg var gravid første gang. Det var trangt det. Kjøpte da 150 og det holdt i massevis. Da gikk skapdøren akkurat opp. Så flyttet vi og fikk et stort soverom og skulle bytte ut den gamle sengen og gikk da for 180. Det er jo aaaaaaltfor stort :) Hadde holdt i massevis med 150 :)

Skrevet (endret)

1,40. Bor alene.

Hvis det er en 1,20 rammemadrass fra Ikea kan den være grei nok hvis man legger den ned på gulvet uten bein. Myke puter utenfor madrassen gjør at sengen blir større.

Har sovet på en 120 med samboer i ti år. Det gikk helt greit.

Endret av Atea
AnonymBruker
Skrevet

150. Men vi bruker bare ca halvparten, siden vi sover tett sammen. Det har ført til at den ene madrassen er mer slitt enn den andre, så nå må vi bytte side ;)

Anonymous poster hash: ccb73...7c3

Skrevet

Vi har 180 x 220, den ee gigantisk. Men samboeren er bortimot 2 meter høy, så vi må ha senga litt lenger enn normalt.

Får du tak i laken som passer? Kunne tenkt meg det selv :)

Skrevet

120. Vi ligger rolig begge to, og jeg liker å føle at han er i umiddelbar nærhet. Vi sov i dobbeltseng noen netter på ferie, men brukte bare halve plassen. Er nyforelsket da, så trenger kanskje mer plass etterhvert..😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...