Gå til innhold

Hvor stor dobbeltseng har dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren har til nå sovet i en 120 bred seng, og det er i minste laget. Aller helst vil jeg ha 180 seng, men det kan bli litt trangt i rommet... Er alternativet da 150? Det virker litt trangt det også..

Hvor bred seng har dere andre som deler seng?

Anonymous poster hash: b9946...f8c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 1,5. eller 1,60 og det er perfekt for oss. Vi hadde lenge 1,80, men da var det alltid en glippe med 40 cm mot kanten.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 1,80. Syns det er godt å ha muligheten til å ligge i "fred" noen ganger uten at man er borti den andre hele tiden.

Anonymous poster hash: 257c1...281

• Liker 1
Skrevet

Vi har 180. Egentlig alt for stort.

• Liker 1
Skrevet

1.80 kontinentalseng. Godt med litt plass, iallefall når jentungen var mindre og av og til kom inn å la seg sammen med oss.

Vi hadde 1.50 før, gikk greit, men syntes det var i knappeste laget (selv uten en jentunge med mareritt oppi), det er utrolig hva de 30cm ekstra utgjør. Har ikke så stort soverom, men er plass til senga, nattbord og kleskap. Trenger ikke store plassen på soverommet heller, så gjør ikke noe om det blir litt trangt :)

• Liker 1
Skrevet

Vi har 180. Som AB #3 sier, så er det deilig at man har muligheten til å ligge litt fra hverandre iblant.

Med to babyer, en liten hund pluss katt som også plutselig bestemmer seg for å dele seng med oss, så er det greit med litt ekstra space. :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Vi har 180 cm. Veldig greit per i dag, men kan ikke tenke meg noe mindre. Sikkert veldig praktisk for fremtiden når man får besøk av barn midt på natta.

Skrevet

Vi har kjøpt oss en seng på 180 cm. Gleder oss siden vi til nå har sovet på sovesofa som er på 140 cm.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Har 140, og synes det er koseligere enn 180. Da vi hadde det, så ligger man så langt unna hverandre. Med 140 trenger vi ikke å ligge helt inntil hverandre, men vi er ikke langt unna hverandre.

Anonymous poster hash: bab2b...aaa
  • Liker 2
Skrevet

Vi har 150 og det blir litt trangt noen ganger fordi jeg liker å breie meg.. Om dere ligger relativt stille blir nok 150 nok. Skal jobbe hardt for at vår neste seng blir 180.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Vi kjøpte 150 pga størrelsen på soverommet, men neste gang vi skal kjøpe seng blir det 180.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er storfornøyde med 160, selv om vi da ikke får åpnet skuffene under sengen helt, så kanskje 140 hadde vært nok. :)

Anonymous poster hash: 858c0...38a
Skrevet

180 seng :) to stk. 90-senger satt inntil hverandre med en 180cm overmadrass, fungerer suverent :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 140. Funker fint for oss :) begge kan ligge på ryggen/magen uten at vi rører hverandre, så det er nok plass.

Men, jeg har alltid ønsket meg 180 seng :P

Anonymous poster hash: a5a3c...4ef

Skrevet

180x2 meter. Skulle gjerne hatt 2mx2m. Deilig med plass, skjønner ikke folk som kan ha mindre :P Både jeg og kjæresten har ulike måter å sove på, så deilig å ha plassen til å bevege seg på.

AnonymBruker
Skrevet

150

Anonymous poster hash: f7141...9dd
Skrevet

Vi hadde 1.50. Gikk helt greit. Nå har vi 1.80 og det er helt fantastisk! Det er goood plass og man slipper å våkne av at den andre kommer borti en. Også er det nok kjekt å ha en så pass stor seng når vi om noen år får besøk i senga av små.

Skrevet

180 bred - alene :nigo:

Skrevet

180 bred - alene :nigo:

Liker tankemåten din ;) Skjønner deg godt, skulle gjerne hatt en 180 for meg selv :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Liker tankemåten din ;) Skjønner deg godt, skulle gjerne hatt en 180 for meg selv :laugh:

En av singellivets luksussider. Men skjønner liksom ikke helt hvordan det skal være plass til en til heller... Jeg bruker riktignok ikke HELE senga, men det er ikke få dager jeg våkner diagonalt... :sjenert:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...