AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Hadde sex med kjæresten min, og ble fingret til slutt. Kom helt sykt hardt, med skjelvinger, stive brystvorter og alt som hører med og merket ikke at det kom masse væske ut, det var såpass mye at halve dyna ble våt. Vet jo hva squirting er men problemet er at det luktet litt urin av dette, og jeg sitter igjen å føler meg skamfull og trist for vet at squirt skal luktfritt, altså var det ikke det. Tisset også rett før sexen, og har lest at det ikke går ann å tisse samtidig som man kommer så skjønner ingenting. Tør ikke komme igjen nå om dette skal skje igjen. Har noen opplevd å tisse ekstreme mengder samtidig som orgasmen? Anonymous poster hash: cde41...3ed
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Det hender det kan være litt urin med, men ikke mye mener jeg å ha hørt. Synes nå uansett ikke du skal være skamfull:) Og om din mann er som menn flest synes han nok det var dritsexy Anonymous poster hash: 1cda2...9fd 1
Gjest anonym2233 Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Det er helt normalt, og det kan skje Både i store og små mengder(squirt). Ingenting å skamme seg over Bare tegn på at du hadde det veldig godt
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Takk for støtten. Håper ikke det virkelig var urin som fulgte med orgasmen mtp lukten, da tør jeg aldri komme igjen. Vi har hatt jevnlig sex i 6 år og dette er første gang det har skjedd 😳 kommer vanligvis bare bittelitt luktfri smøring etter sexen. Anonymous poster hash: cde41...3ed
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Jeg squirter også med urinlukt. Heldigvis squirter jeg bare når jeg står oppreist, og det er som regel bare i dusjen jeg har stående sex. Så da gjør det jo ikke så mye. Anonymous poster hash: 98329...33b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Her er væsken analysert, mesteparten urin og litt sekret fra den kvinnelige "prostata-ekvivalenten". http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jsm.12799/abstract Andre studier har spekulert i at ved høy seksuell tenning så kan kreatinin- og ureanivåene bli redusert betydelig i det som kommer ut, men med noe sprikende resultater. men det forandrer ca ingenting, squirting er fortsatt squirting og det er bare positivt. Drikk heller mye vann gjennom dagen for mindre lukt Anonymous poster hash: 0c2b4...e16 Anonymous poster hash: 0c2b4...e16 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå