AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Jeg er jente og helt fersk på sexbiten. Har ikke testet ut så mye, og lurer på hvilke stillinger det er lettest for jenter å komme i? Er sikkert forskjellig fra person til person, men kunne vært fint å høre andres erfaringer. Hadde også vært fint å høre hvilke stillinger dere har vanskeligere for å komme i, og hva som er de beste stillingene for dere. Anonymous poster hash: b141c...7ae
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Individuelt, men for meg er det stående doggy Anonymous poster hash: 98fc2...299 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Personlig kommer jeg lettest i misjonær når jeg løfter opp beina eller har dem oppå ryggen hans. Kommer også lett når vi ligger i skje. Kan også komme ganske hardt i doggy, men da må jeg "varme opp" med andre stillinger først. Anonymous poster hash: 4b1d4...9e3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 På huk, samt en finger på klitoris Anonymous poster hash: 102c4...2e1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Jeg er jente og helt fersk på sexbiten. Har ikke testet ut så mye, og lurer på hvilke stillinger det er lettest for jenter å komme i? Er sikkert forskjellig fra person til person, men kunne vært fint å høre andres erfaringer. Hadde også vært fint å høre hvilke stillinger dere har vanskeligere for å komme i, og hva som er de beste stillingene for dere.Anonymous poster hash: b141c...7ae Fakta lov om kvinner- klitoris må stimuleres for å komme for det STORE flertallet så hvilken stilling er temmelig individuelt. Personlig liker jeg best doggy style er at jeg sitter på topp.Anonymous poster hash: f5c1f...b99
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Stående her også. Eller halveis sidelengs i en misjonær med det ene benet ut variant. (sidelengs underliv men rett overkropp med brystet ned og den øvre hånda på klitoris. Benet på skulderen hans i misjonær er også bra, spesielt om han selv tar initativ til å legge en hånd på klitoris samtidig!!!! Anonymous poster hash: 24ac7...267
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå