Gå til innhold

Hvilke stillinger kommer jenter lettest i?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og helt fersk på sexbiten. Har ikke testet ut så mye, og lurer på hvilke stillinger det er lettest for jenter å komme i? Er sikkert forskjellig fra person til person, men kunne vært fint å høre andres erfaringer. Hadde også vært fint å høre hvilke stillinger dere har vanskeligere for å komme i, og hva som er de beste stillingene for dere.

Anonymous poster hash: b141c...7ae
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Individuelt, men for meg er det stående doggy :)

Anonymous poster hash: 98fc2...299
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig kommer jeg lettest i misjonær når jeg løfter opp beina eller har dem oppå ryggen hans. Kommer også lett når vi ligger i skje. Kan også komme ganske hardt i doggy, men da må jeg "varme opp" med andre stillinger først.

Anonymous poster hash: 4b1d4...9e3
AnonymBruker
Skrevet

På huk, samt en finger på klitoris ;)

Anonymous poster hash: 102c4...2e1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og helt fersk på sexbiten. Har ikke testet ut så mye, og lurer på hvilke stillinger det er lettest for jenter å komme i? Er sikkert forskjellig fra person til person, men kunne vært fint å høre andres erfaringer. Hadde også vært fint å høre hvilke stillinger dere har vanskeligere for å komme i, og hva som er de beste stillingene for dere.

Anonymous poster hash: b141c...7ae

Fakta lov om kvinner- klitoris må stimuleres for å komme for det STORE flertallet så hvilken stilling er temmelig individuelt. Personlig liker jeg best doggy style er at jeg sitter på topp.

Anonymous poster hash: f5c1f...b99

AnonymBruker
Skrevet

Stående her også. Eller halveis sidelengs i en misjonær med det ene benet ut variant. (sidelengs underliv men rett overkropp med brystet ned og den øvre hånda på klitoris.

Benet på skulderen hans i misjonær er også bra, spesielt om han selv tar initativ til å legge en hånd på klitoris samtidig!!!!

Anonymous poster hash: 24ac7...267

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...