Gå til innhold

Oppringt av telenor hele tiden

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er de f**n meg i gang igjen! Er blitt oppringt flere ganger daglig i hele julen, blokkerer nummer på nummer, men de ringer fra nytt nummer hver dag. Dette går ikke an, er dette lovlig? Har aldri opplevd liknende trakassering fra noe annet selskap!!!

Anonymkode: 2070b...8f4

Har du reservert deg mot telefonsalg?

Videoannonse
Annonse
Gjest making.a.mess
Skrevet

Vi har Telenor og hører nesten aldri noe. Kan faktisk ikke huske sist. 

Skrevet

oJeg bruker faktisk Netcom, og har bare mottatt en enkelt telefon. 

Dette var for minst seks år siden, og jeg har aldri hørt noe siden...

:bond:

Anonymkode: 1a987...cf4

Skrevet

Telenor er frekke, de har begynt å ringe meg fra vanlige mobilnummere og dermed fått kontakt. Nå er alle blokkert. 

Anonymkode: 88a3b...f33

Skrevet

Jeg har helt sluttet å svare på telefonen. Telenor er ikke problemet mitt, men en masse organisasjoner som ikke skal selge meg noe men som skal ha pengene mine likevel. Om noen legitimt trenger å snakke med meg på telefon må samtalen avtales på mail først.

Anonymkode: 6a4a8...fba

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har helt sluttet å svare på telefonen. Telenor er ikke problemet mitt, men en masse organisasjoner som ikke skal selge meg noe men som skal ha pengene mine likevel. Om noen legitimt trenger å snakke med meg på telefon må samtalen avtales på mail først.

Hvorfor skal de ha pengene dine da, hvis de ikke ønsker å selge deg noe som helst?? :P

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor skal de ha pengene dine da, hvis de ikke ønsker å selge deg noe som helst?? :P

Angivelig for å gi dem til noen som trenger dem mer enn meg.

Skrevet

De ringer meg med 20 forskjellige nr og, selv om jeg blokkerer dem alle. Er så irritert og. Heldigvis har jeg automatisk nattmodus på mobilen, slik at ingen forstyrrer meg om natten men det er så plagsomt om morgen.

Anonymkode: 5ed27...f13

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

De ringer meg med 20 forskjellige nr og, selv om jeg blokkerer dem alle. Er så irritert og. Heldigvis har jeg automatisk nattmodus på mobilen, slik at ingen forstyrrer meg om natten men det er så plagsomt om morgen.

Anonymkode: 5ed27...f13

Legg telefonen et sted hvor du ikke hører den når du sover. Så unngår du det problemet.

Anonymkode: d049f...975

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...