Gå til innhold

Two and a half men


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vil gi en kjapp oppdatering? Jeg har kun sett med Charlie og Alan, og nå er det Walden og Alan. Jeg forstår at Walden og Alan ikke er brødre, så hva er relasjonen deres? Nå ser jeg første episode jeg har sett der Walden er der, og episoden handler om at Walden og Alan vil adoptere et barn.

Hva skjedde? Bare sånn, veldig kort versjon om noen gidder :)



Anonymous poster hash: b9987...b06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistet all interesse for serien etter at Charlie gikk ut, så jeg vet ikke. Men vil gjerne ha en liten oppdatering selv.



Anonymous poster hash: 7b21e...426
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charles døde. Walden er steinras, kjøpte huset og Alan skulle flytte ut, men det skjedde aldri. Walden har gått gjennom en tøff skilsmisse og er litt emosjonell og lot Alan få bli. Sånn ca oppsummert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Enig. Charlie ER jo Two And A Half Men. Jeg har sett noen episoder med Asthon Kutcher, men liker ikke. Blir liksom ikke det samme. Jake er blitt så stor. Likte bedre når han var mindre. Dumt at Charlie fikk sparken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake fikk jo også sparken.. :(

Anonymous poster hash: 8f73a...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruce Wayne

Hva skjedde? Bare sånn, veldig kort versjon om noen gidder :)

Anonymous poster hash: b9987...b06

Livet etter Charlie har bestått av å gjøre karakteren Charlie Harper verre enn det han var, gi Jake, Evelyn, Judith, Herb MYE! mindre tv-tid. Og ikke minst, servere Sheen personlige stikk og gjøre narr av han mest mulig.

Two and a half Embarrassment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jake fikk jo også sparken.. :(

Anonymous poster hash: 8f73a...bf4

Det er vel ikke helt sånn det var. Skuespilleren som spiller Jake ble dypt religiøs og ville ikke lenger bidra i en serie han oppfattet som umoralsk. Han ba folk la være å se på serien fordi den korrumperte ungdom og alt mulig rart, og sa han sluttet fordi det kom i konflikt med hans egne overbevisninger. Modererte seg litt i ettertid, virker det som, men de hadde jo ingen planer om å sparke ham.

Angående hvordan Walden kom inn: Charlie døde i en ulykke. Alan skulle flytte ut fordi han ikke hadde råd til å holde det, men så dukker det opp en fyr på terrassen bak huset. Det er internettmilliardæren Walden Schmidt, som i voldsom kjærlighetssorg holdt på å begå selvmord ved å drukne seg i havet. De to prater sammen og blir etter hvert kjent med hverandre. Walden kjøpte deretter huset og Alan fikk bli boende. Så blir de gode venner, og mot slutten av serien prøver de å adoptere et barn sammen fordi Walden alltid har ønsket seg barn og de begge er relativt klønete i kjærlighetslivet.

Helt enig i at serien tapte seg mye uten Charlie Sheen, men det har vært tidsfordriv for meg likevel. Lavpanna surr, men det er behagelig med lavpanna surr her og der.

Anonymous poster hash: d0ebc...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. De kunne egentlig bare legge ned hele serien etter Charlie forsvant.

Anonymous poster hash: 62b20...86e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lever vistnok Charlie igjen også, det er bare Rose som har holdt han fanget i sitt eget hus. Og nå har han kommet seg løs, og begynt å sende brev og penger rundt, og "true" Alan osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^Det der er seriefinalen, som er i to deler. Du har nok sett bare del 1, bør nok få med deg del 2 også. Men skjønner om du faktisk har sett hele finalen og ikke vil avsløre for mye.

Endret av Devilheart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde aldri jeg skulle fortsette å se etter at Charlie forsvant, og selv om det er annerledes er det faktisk morsomt :)



Anonymous poster hash: 4ba81...651
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg synes er merkligst er hvordan Alan har tapt seg. Til og med han er jo ikke så morsom som han var tidligere. Dette sier jo litt om hvor viktig tekstforfatterne er, men likevel synes jeg det er rart. Han blir jo ikke en dårligere skuespiller selv om folka bak fornyer seg.

Tekstforfatterene, så vidt jeg vet, gikk over til Big Bang Theory, og dermed fikk Two and a half med nye tekstforfattere når Charlie sluttet..eller ble sparket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med alle her. TAAHM tapte seg da Charlie ble sparket. Kan jo forstå han fikk fyken når han ikke møtte opp eller møtte opp beruset. Synd han havnet på kjøret. Asthon Kutcher er en god skuespiller, men blir bare krampaktig og rart med denne Waldon. Han oppfører seg på samme måte som Charlie.

Men Charlie er jo sykt sur og bitter over at AK stjal jobben hans så han så fint kaller det. Har hengt han ut i media flere ganger. At han fikk sparken er jo hans egen feil. Bra Asthon bare kan le av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...