Gå til innhold

- Jeg er Hitlers barnebarn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerner og planeter

Hvor har du dette fra?

Anonymous poster hash: 086f6...9bd

Visste ikkje akkurat kva ord eg skulle bruke, men valde mennesketypar. Eg har lese profileringa og sett dokumentaren + lese mykje om ulike mennesketypar.

Narsisistar vert så grandiose at dei vert forelska i seg sjøl. Noko som kanskje kan relatert til Hollywoodstjerner? No er eg langt ute på viddene med synsing mi, men det fins artikler om dette og.

Det fins sjølsagt untak frå dette og for alt me veit så var Hitler eit untak. Og for alt eg veit så er fbi-profileringa heilt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også Hitlers nærmeste medarbeidere brukte mye tid i helsestudio, som for eksempel hadde Heinrich Himmler en imponerende biceps:

himmler.jpg



Anonymous poster hash: 186c8...18b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men andre damer som siklet etter hitler gjorde det av egen fri vilje. Kvinner tenner utvilsomt på menn med makt.

Anonymous poster hash: 086f6...9bd

Har jeg sagt noe annet? Det trenger ikke være voldtekt for å være traumatisk, som det tydeligvis var å ha sex med Hitler.

Endret av sukkerspinnn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Faktisk er det slik at ALLE ligner på Hitler om de legger an barten og sveisen. De to tingene er såpass karakteristisk ved Hitler og er så kjent for oss alle, at vi vil synes alle med disse to særegenhetene (som Ingen eller svært få i hvert fall) ligner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...