eksentrisk Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 (endret) Synes andre menn her eller lesbiske det er turn on med ekstra store lepper der botox/restylane har vært brukt? Flere og flere jenter tar dette. Tenner dere på dette? Selv synes jeg det ser helt jævlig ut med megalepper. Flotte kvinner/jenter som ser helt latterlige ut etter behandling. Enorm trutmunn. Er det flere som synes dette ser heslig ut? Et eksempel: http://user-cdn.spring.me/photos/20130505/n5186dbae18bba.jpg For meg virker det som om mange jenter er veldig opptatt av dette, mens mange gutter ikke bryr seg eller synes det ser stygt ut. Skrekk og gru! Endret 13. april 2015 av eksentrisk 1
Gjest EspenAskeladd Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Det der var ikke pent. Men jeg liker at det er iallefall endel areal på leppene (Naturlig)
Testosteron Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Synes andre menn her eller lesbiske det er turn on med ekstra store lepper der botox/restylane har vært brukt? Flere og flere jenter tar dette. Tenner dere på dette? Nei. Tvert imot drar synlige inngrep ned inntrykket både av utseendet, men indirekte også av personligheten
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Nei! Anonymous poster hash: 25776...a6a
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Jeg syntes det er kjempe sexy, men ikke de på bildet du linka til eller andre obviously over-fake too-plumpy lepper! Anonymous poster hash: da328...00f
WayOverrated Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Synes ikke noe om botox å den slags, mest mulig naturlig er å fortrekke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå