Gå til innhold

menn og sexlyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff, denne tråden er til å bli deprimert av.... :cry:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff, denne tråden er til å bli deprimert av.... :cry:

Neida ikke se så mørkt på det. Det er naturlig at spenningen forsvinner over lengre tid. Hvis folk tror at starten av forholdet skal være malen på hvor ofte man har sex etter lengre tid i forhold, så er det ikke rart at skuffelsen blir stor. Skaff dere en vibrator å tilfredsstille dere selv.:) Grunnen til at lysten forsvinner er rutiner, stress, lite spenning, lite variasjon, krangling osv. Tenker heller at de som må ha sex hver dag for å føle seg attraktiv burde jobbe med selvbildet sitt i stedet.:)

Anonymous poster hash: 263cd...844

AnonymBruker
Skrevet

Nok av menn som har lav sexlyst. Jeg bor i et guttekollektiv(er gutt selv) og er sjeldent de har sex og de er single og attraktive. Er jentene som pusher på for å ha sex med dem og de som heller har lyst til å se på netflix, game eller røyke litt hasj.

Men ingen av dem tør å innrømme det, når vi prater later alle som om de har lyst på å pule, men har dårlig draget eller noe.

Anonymous poster hash: a7521...d04
Skrevet

Neida ikke se så mørkt på det. Det er naturlig at spenningen forsvinner over lengre tid. Hvis folk tror at starten av forholdet skal være malen på hvor ofte man har sex etter lengre tid i forhold, så er det ikke rart at skuffelsen blir stor. Skaff dere en vibrator å tilfredsstille dere selv. :) Grunnen til at lysten forsvinner er rutiner, stress, lite spenning, lite variasjon, krangling osv. Tenker heller at de som må ha sex hver dag for å føle seg attraktiv burde jobbe med selvbildet sitt i stedet. :)

Jeg har forståelse for at ikke det blir sex like ofte som i starten. Det burde vel gå begge veier det. Men mange av svarene her, og TS erfaring, er til å bli deprimert av. For det er jo ikke bare snakk om at sexen dabber LITT av. Det er jo snakk om å måtte mase seg til sex nærmest. Og, dette skal liksom være naturlig fordi det ligger i manns natur å jakte på andre kvinner? At en mann finner det kjedelig å skulle holde seg til en kvinne? At såkalt "kjærlighetssex" ikke er for menn? Osv osv.. DET er jo ikke veldig oppløftende lesing.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forståelse for at ikke det blir sex like ofte som i starten. Det burde vel gå begge veier det. Men mange av svarene her, og TS erfaring, er til å bli deprimert av. For det er jo ikke bare snakk om at sexen dabber LITT av. Det er jo snakk om å måtte mase seg til sex nærmest. Og, dette skal liksom være naturlig fordi det ligger i manns natur å jakte på andre kvinner? At en mann finner det kjedelig å skulle holde seg til en kvinne? At såkalt "kjærlighetssex" ikke er for menn? Osv osv.. DET er jo ikke veldig oppløftende lesing.

Nei kan skjønne det, men menn er bare skrudd sammen sånn desverre. Er forsket på at menn som er i et langvarig forhold får mindre og mindre testosteron enn single menn som har mye tilfeldig sex. Så menn er nok skapt for å jakte fra naturens side.:) Er du flink å holde på spenningen, kler deg sexy, varierer sexen mye, tørre å prøve ut nye ting/fetisher, unngå stress og mas er du nok langt på vei.:)

AnonymBruker
Skrevet

Kona og jeg hadde lignende problemer, men det løste seg med at vi tørte å åpne oss for hverandres fantastier og fetisher. Nå har vi et mer variert og krydret sexliv, for ja, det er fælt å innrømme at samma dama, samme senga, blir litt småkjedelig (det blir sikkert samme gubben også). Litt rollespill, ha på forskjellige klær, sex utendørs, i bilen, på hytta, på hotell, variasjon ble redningen for oss. Når vi bare er hjemme, og hun har lyst, og jeg er mer gira på TV har hun funnet ut at jeg tenner på visse ting, og da får hun vekket meg. Vi trenger heller ikke ta "hele runden" hver gang, oralsex bruker vi ofte og gjør oss ferdige med det. Mange mener det ikke er fullverdig, eller bra nok for par, for oss er det utmerket. Her om dagen skulle jeg på fotballtrening, kompisen min skulle hente meg og var på vei, jeg sto klar i fotballdrakta da hun sa jeg skulle komme inn på kjøkkenet, hun skulle gi meg noe. Da jeg kom inn der dyttet hun meg mot kjøleskapet, satte seg ned og begynte å suge meg gjennom fotballshortsen. Jeg kom i det kompisen tutet utenfor. Det var totalt uventet, og jeg ble helkåt av det. Det ble full runde da jeg kom hjem igjen.

Anonymous poster hash: 0dd31...f41
  • Liker 1
Skrevet

Nei kan skjønne det, men menn er bare skrudd sammen sånn desverre. Er forsket på at menn som er i et langvarig forhold får mindre og mindre testosteron enn single menn som har mye tilfeldig sex. Så menn er nok skapt for å jakte fra naturens side. :) Er du flink å holde på spenningen, kler deg sexy, varierer sexen mye, tørre å prøve ut nye ting/fetisher, unngå stress og mas er du nok langt på vei. :)

Huff. Joda, får vel gjøre mitt beste. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...