Gå til innhold

Kyssing - viktigere enn penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er iallfall min oppfatning. En mann som kan kysse slik at man blir mo i knærne og drømmer seg totalt bort i kysset og man bare vil ha mer, er viktigere enn penis og hår og høyde og alt annet hva guttungene nå sutrer over at mangler. En skikkelig godt kyss er noe magisk.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er definasjonen på et godt kyss?

Anonymous poster hash: e0178...a7e
Skrevet

mange menn som vil kysse deg så du blir mo i knæra eller? :skratte:

Skrevet

Det vet man vel når man får et. For min del er det mykt. Ingen harde, spisse lepper.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig!!

Anonymous poster hash: 44ddd...2d1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Det er vel preferanser rundt hvordan dette bør gjøres for de fleste kvinner også vil jeg anta.....Så om man faktisk gjør det riktig eller galt første gangen man kysser en ny kvinne er vel 50/50?

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel preferanser rundt hvordan dette bør gjøres for de fleste kvinner også vil jeg anta.....Så om man faktisk gjør det riktig eller galt første gangen man kysser en ny kvinne er vel 50/50?

Absolutt. Jeg har en litt spesiell måte å kysse på, som enten faller i smak eller ikke. Fått en del komplimenter, men en justerer seg jo etter personen. Kysser jeg med en som ikke bruker noe tunge så blir det jo et annet kyss.

Er også enig i at det er veldig viktig med en god kysser!

Anonymous poster hash: fd79e...982

Skrevet

Det er ikke lett å kysse bra hvis ikke den man kysser er med på notene. Altså, man må samkjøre, og da kan det bli helt fantastisk ja. Veldig viktig for meg. :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig! En god kysser er gull verdt! Magisk og ja, da kribler det en viss plass :)

Anonymous poster hash: c0d99...c38
Gjest HarryDotter
Skrevet

Absolutt. Jeg har en litt spesiell måte å kysse på, som enten faller i smak eller ikke. Fått en del komplimenter, men en justerer seg jo etter personen. Kysser jeg med en som ikke bruker noe tunge så blir det jo et annet kyss.

Er også enig i at det er veldig viktig med en god kysser!

Anonymous poster hash: fd79e...982

Jess....derfor det er så fryktelig nervøst og nervepirrende å kysse en for første gang. Jeg har hørt damer si at det første kysset avgjør absolutt allt om hun vil syntes han er en bra mann i senga eller ikke også...Håper det er bullcrap :bond:

Skrevet

Hva er definasjonen på et godt kyss?

Anonymous poster hash: e0178...a7e

Ca. samme definisjonen som på "hva er en god film, låt, mat osv"....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...