Gjest Madden Skrevet 22. august 2004 #1 Skrevet 22. august 2004 Noen som har erfaring?Blødningen jeg har nå regner jeg med kommer like mye fra utskrapning/div...når kan jeg forvente at neste mens kommer?? Husker aldri dette fra gang til gang jeg...
Malie Skrevet 22. august 2004 #2 Skrevet 22. august 2004 Tror det varierer fra person til person. Mener å huske at eg fikk den ca en mnd etter på, at eg kom inn igjen i syklusen ganske kjapt.. Har hatt 3 SA, men eg husker ikke helt nøyaktig......
Martha Stewart Skrevet 22. august 2004 #3 Skrevet 22. august 2004 Jeg tror at jo tidligere spontanaborten skjer, dess raskere kan man som oftest regne med å komme tilbake i normal syklus. Sist jeg opplevde SA i uke 5 var jeg tilbake i normal syklus med en gang uten forsinkelser.
Gjest Madden Skrevet 22. august 2004 #4 Skrevet 22. august 2004 Takk for raske svar.. Hva mente du med : med en gang The Bride?ca. en mnd etter SA eller umiddelbart etter? Håper jeg slipper å vente altfor lenge, var jo ikke mer enn 6+2..så da kan jeg kanskje forvente en rask omstilling til normalen igjen...!?
Martha Stewart Skrevet 23. august 2004 #5 Skrevet 23. august 2004 Jeg mener å huske at jeg fikk mensen en mnd etter SA ja. Siden jeg mistet i uke 5, ble syklusen min da følgelig forskjøvet med en uke ift syklusen jeg hadde før jeg ble gravid. Håper du kommer raskt i gjenge igjen!
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #6 Skrevet 23. august 2004 Jeg mistet i uke 5, fikk mes to og en halv uke etter, og syklusene er nå normale. Lykke til videre!
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2004 #7 Skrevet 23. august 2004 Etter mine to aborter (hhv uke 11 og uke 9) så fikk jeg mensen tilbake ca 6 uker etter utskrapning. Jeg har vanligvis 24 dager lange sykluser.
Gjest Vil bli gravid Skrevet 23. august 2004 #8 Skrevet 23. august 2004 Jeg har hatt en SA med påfølgende utskraping i uke 13 den 3august. Jeg har ikke fått igjen mensen enda, men har tydelig kjent at jeg har hatt EL. Risikerer jeg å få en ny SA hvis jeg blir gravid kjapt etter forrige SA?
Gjest Madden Skrevet 23. august 2004 #9 Skrevet 23. august 2004 Jeg fikk iallefall beskjed om at det var helt motsatt...at en etter en SA hadde stor sjanse for å bli gravid igjen..raskt..vi kan jo alltids håpe!!
Trine Lill Skrevet 9. september 2004 #10 Skrevet 9. september 2004 Hadde min 2. SA i forrige uke (5+5).... Hadde en i april/mai også(10+5). Har vært utrolig lei meg . Tenkte at jeg hadde "brukt opp min kvote" på SA etter den første, men neida... Trøster meg med at jeg ikke er alene med flere SA`er.. Det er vel bare å prøve igjen
Gjest Madden Skrevet 9. september 2004 #11 Skrevet 9. september 2004 Det er nok det Trine Lill!! Det er leit at noen av oss skal få så mye å slite med..mens for noen går alt på skinner...leit for oss altså..! Men det eneste vi kan gjøre er å prøve igjen! Det må jo bli vår tur også!!!
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #12 Skrevet 10. september 2004 Hadde SA tidligere iår, fikk mensen to og en halv uke etterpå. Syklusene har vært litt ustabile etterpå, varierer fra 23-28 dager. Er fremdeles ikke blitt gravid igjen, legen anbefalte meg forøvrig å vente med prøvingen til man hadde fått igjen mensen, hun mente det var lett å miste på nytt dersom man ble gravid med en gang (altså uten å ha hatt mensen først). Lykke til Madden!
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2004 #13 Skrevet 11. september 2004 Jeg mistet i uke 12, fikk mensen etter litt over fire uker. Eggløsning igjen om noen dager nå, håper jeg... Ble superfort gravid sist gang, og håper innmari på å bli gravid igjen fort, fort. Men det er jo sånt man ikke kan styre selv, da, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå