Gå til innhold

SA, når forvente ny mens?


Gjest Madden

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring?Blødningen jeg har nå regner jeg med kommer like mye fra utskrapning/div...når kan jeg forvente at neste mens kommer??

Husker aldri dette fra gang til gang jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det varierer fra person til person. Mener å huske at eg fikk den ca en mnd etter på, at eg kom inn igjen i syklusen ganske kjapt..

Har hatt 3 SA, men eg husker ikke helt nøyaktig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at jo tidligere spontanaborten skjer, dess raskere kan man som oftest regne med å komme tilbake i normal syklus. Sist jeg opplevde SA i uke 5 var jeg tilbake i normal syklus med en gang uten forsinkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raske svar..

Hva mente du med : med en gang The Bride?ca. en mnd etter SA eller umiddelbart etter?

Håper jeg slipper å vente altfor lenge, var jo ikke mer enn 6+2..så da kan jeg kanskje forvente en rask omstilling til normalen igjen...!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at jeg fikk mensen en mnd etter SA ja. Siden jeg mistet i uke 5, ble syklusen min da følgelig forskjøvet med en uke ift syklusen jeg hadde før jeg ble gravid. Håper du kommer raskt i gjenge igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter mine to aborter (hhv uke 11 og uke 9) så fikk jeg mensen tilbake ca 6 uker etter utskrapning. Jeg har vanligvis 24 dager lange sykluser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil bli gravid

Jeg har hatt en SA med påfølgende utskraping i uke 13 den 3august. Jeg har ikke fått igjen mensen enda, men har tydelig kjent at jeg har hatt EL. Risikerer jeg å få en ny SA hvis jeg blir gravid kjapt etter forrige SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk iallefall beskjed om at det var helt motsatt...at en etter en SA hadde stor sjanse for å bli gravid igjen..raskt..vi kan jo alltids håpe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hadde min 2. SA i forrige uke (5+5)....

Hadde en i april/mai også(10+5).

Har vært utrolig lei meg :( . Tenkte at jeg hadde "brukt opp min kvote" på SA etter den første, men neida...

Trøster meg med at jeg ikke er alene med flere SA`er..

Det er vel bare å prøve igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det Trine Lill!! Det er leit at noen av oss skal få så mye å slite med..mens for noen går alt på skinner...leit for oss altså..!

Men det eneste vi kan gjøre er å prøve igjen! Det må jo bli vår tur også!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde SA tidligere iår, fikk mensen to og en halv uke etterpå. Syklusene har vært litt ustabile etterpå, varierer fra 23-28 dager.

Er fremdeles ikke blitt gravid igjen, legen anbefalte meg forøvrig å vente med prøvingen til man hadde fått igjen mensen, hun mente det var lett å miste på nytt dersom man ble gravid med en gang (altså uten å ha hatt mensen først).

Lykke til Madden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg mistet i uke 12, fikk mensen etter litt over fire uker. Eggløsning igjen om noen dager nå, håper jeg... Ble superfort gravid sist gang, og håper innmari på å bli gravid igjen fort, fort. Men det er jo sånt man ikke kan styre selv, da, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...