Gå til innhold

Anekdotisk bevis. Betraktining om tinder.

Anbefalte innlegg

Jeg har inntil nylig konsekvent sendt "blanke profiler" - ikke bilde og ikke tekst - til venstre. Lurt litt på hva er vitsen. Så, her i forgårs fant jeg ut at , hei, jeg prøver og ser hva som skjer.

Dette skjedde:
6 timer etterpå kommer det melding om at jeg har en ny match. Det var denne blanke profilen.
Selvfølgelig er hun taus som graven og tar ikke kontakt. -Derimot ligger det et øyeblikksbilde: et protrettfoto av kvinna bak denne profilen. Vel, jeg skriver til henne. Hei og litt om at når hun nå hadde en profil uten bilde ver det jo greit å bruke øyeblikksbilde, husker ikke formuleringa men den var bedre, og hvordan står det til. Så går nå tiden uten at jeg får opp noe pling om tindermelding.

Tar fram tinderen i dag, så har hun slettet meg.

(Jeg er fullstendig klar over at det finnes mer "cockye" og morsomme, flirtende ting å åpne med.)

Sjøl med en blank profil, har hun her fått flere matcher enn hun kan gjøre av. Sjøl om hun ikke har gjort noe som helst, har hun råd til å blokkere alt som er lavere enn det helt perfekte.

Men sadisten i meg lurer på: kommer hun til å bli en av de som sitter på KG og okker seg over at tindermatchene aldri svarer?

• Liker 2
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/928509-anekdotisk-bevis-betraktining-om-tinder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PetterPanne

Jeg har inntil nylig konsekvent sendt "blanke profiler" - ikke bilde og ikke tekst - til venstre. Lurt litt på hva er vitsen. Så, her i forgårs fant jeg ut at , hei, jeg prøver og ser hva som skjer.

Dette skjedde:

6 timer etterpå kommer det melding om at jeg har en ny match. Det var denne blanke profilen.

Selvfølgelig er hun taus som graven og tar ikke kontakt. -Derimot ligger det et øyeblikksbilde: et protrettfoto av kvinna bak denne profilen. Vel, jeg skriver til henne. Hei og litt om at når hun nå hadde en profil uten bilde ver det jo greit å bruke øyeblikksbilde, husker ikke formuleringa men den var bedre, og hvordan står det til. Så går nå tiden uten at jeg får opp noe pling om tindermelding.

Tar fram tinderen i dag, så har hun slettet meg.

(Jeg er fullstendig klar over at det finnes mer "cockye" og morsomme, flirtende ting å åpne med.)

Sjøl med en blank profil, har hun her fått flere matcher enn hun kan gjøre av. Sjøl om hun ikke har gjort noe som helst, har hun råd til å blokkere alt som er lavere enn det helt perfekte.

Men sadisten i meg lurer på: kommer hun til å bli en av de som sitter på KG og okker seg over at tindermatchene aldri svarer?

Hun er feig. Bruker det bare som bekreftelse og håper på at "den rette" skal sveipe til høyre på henne. Ved å gi så lite av seg selv som mulig har hun ikke mulighet til å ødelegge noe "potensielt fantastisk". Og får hun matches med menn som ikke er "den rette", så er enhver ting som får henne til å kanskje rynke litt på nesen grunn til å fjerne han som match. Alt eller ingenting er mottoet. Hvor du må være alt, og hun i dette tilfellet er ingenting.

Og selvfølgelig poster her på KG senere om at hun ikke finner "menn som er bra"

Endret av PetterPanne

Det tror jeg ikke jeg hadde giddet, er jo ikke så lovende når man allerede på profilen ikke ønsker å gi noe av seg selv.

Anonymous poster hash: fab8f...c12

Det koster jo ikke all verden å like noen på tinder.

Poenget mitt var det med, for å si det rett ut: å være høy på pæra, som singel kvinne på tinder.

Jeg tenker at når en har en blank profil er det mindre sjanse for å bli likt. Altså sveiper hun ja på "alt og alle", og fjerner etterhvert - akkurat som mange av både damer og menn gjør ellers.

Og ja, mangler en selvinnsikt kan en fort bli høy på pæra.

• Liker 3

Annonse

Går ikke.

For de hadde hun vel ikke matchet meg, vel?

Hun må kanskje ha noen match for å virke troverdig. Jeg vet ikke altså, men det virker ganske merkelig å ikke ha bilde om man ikke har noe å skjule.

AnonymBruker

Hvorfor skal hun orke seg over at tinder matchene ikke svarer? Det er jo ikke HUN som har sendt melding til deg uten at DU svarer. Hun er nok bare på Tinder for å spane, og eventuelt kun chatte med de aller diggeste - sånn som meg. Jeg liker flere jeg syntes er kjekke eller søte når jeg kjeder meg og bruker Tinder mens jeg sitter på toan, men et par dager senere er dem ikke like søte til at jeg vil chatte med de, så når de liker meg hender det at jeg sletter de. Ikke noe hensikt i å chatte om jeg ikke er genuint interessert.

Anonymous poster hash: 841fc...598

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...