Gå til innhold

Hvor lenge har jeg?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos legen for en stund siden... dvs. Februar. Da fikk jeg henvisning til psykolog for kognitiv terapi. Jeg sa til legen at jeg ønsket one on one time med psykolog isteden for gruppeterapi. Han sa at jeg fikk en henvendelse og at jeg kunne bare velge den jeg ville selv så lenge de hadde refusjonsavtale.

Jeg har ikke valgt enda... :sukk: Jeg syns det var vanskelig å finne riktig psykolog og har ikke brukt den henvendelsen jeg fikk.

Gjelder det enda selv om jeg fikk den i Februar? Det var jo ikke sånn krise da og jeg hadde plutselig mye å gjøre, så jeg utsatte det litt. Men jeg trenger jo fremdeles å prate med noen.



Anonymous poster hash: 7184c...371
Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Tror de gjelder i ett år

AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder en god stund fra du mottok dokumentene.



Anonymous poster hash: 059ed...ffb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...