Gå til innhold

Hvor se KUWTK ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søk på project free tv på google, så skal de ligge der tror jeg :) Eller så kan du laste de ned fra kickass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Noen som vet om noe sted man ikke må registrere seg, er så skeptisk til det. Får man ikke masse pes i ettertid da?



Anonymous poster hash: e5428...a6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nyeste episodene laster jeg ned fra kickass, men for å se de gamle sesongene bruker jeg watchtvlinks.sx :)

men da må man registrere seg, sånn jeg har skjønt det?

Anonymous poster hash: e5428...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

 

men da må man registrere seg, sånn jeg har skjønt det?

Anonymous poster hash: e5428...a6c

 

 

Nei, ikke på den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå inn på tvmuse.com - skriv inn det du vil se. Klikk på episoden og gå ned i kommentarfelt. Der legger folk ut linker så du trykker på: This comment is hidden... og får opp linker. De fleste er bra. Trykk på en link, for eksempel allmyvideos og trykk videre på der det står continue to video. Så kommer episoden opp.

Noen av linkene så kommer du rett inn, andre så teller de ned 3-5 sekunder før du kan trykke på continue. Anbefaler adblock eller så får du masse popups.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger også på netflix og sumo, men jeg aner ikke hvor langt bak de er. Regner med du vil se de nyeste episodene?

Anonymous poster hash: 5b86a...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk folkens! Hvor langt har de kommet i sesongene i USA?



Anonymous poster hash: e5428...a6c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger også på netflix og sumo, men jeg aner ikke hvor langt bak de er. Regner med du vil se de nyeste episodene?

Anonymous poster hash: 5b86a...7d0

Finner det ikke på Netflix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk folkens! Hvor langt har de kommet i sesongene i USA?

Anonymous poster hash: e5428...a6c

Sesong 11 begynner i November :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner det ikke på Netflix?

Du må skifte til amerikanske netflix, da får du kardashians og KK takes Miami :)

Anonymous poster hash: 5b86a...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skifte til amerikanske netflix, da får du kardashians og KK takes Miami :)

Anonymous poster hash: 5b86a...7d0

Hvordan gjør jeg det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De nyeste episodene laster jeg ned fra kickass, men for å se de gamle sesongene bruker jeg watchtvlinks.sx :)

 

 

Gå inn på tvmuse.com - skriv inn det du vil se. Klikk på episoden og gå ned i kommentarfelt. Der legger folk ut linker så du trykker på: This comment is hidden... og får opp linker. De fleste er bra. Trykk på en link, for eksempel allmyvideos og trykk videre på der det står continue to video. Så kommer episoden opp.

Noen av linkene så kommer du rett inn, andre så teller de ned 3-5 sekunder før du kan trykke på continue. Anbefaler adblock eller så får du masse popups.

 

Arg, hvordan får dere disse sidene til å fungere?  :vetikke:  På meg kommer det bare opp "du må registrere deg for å se denne filen" uansett hva jeg trykker på. Også av linkene i kommentarfeltene.. På Kickass siden får jeg ikke lastet ned noe som helst, det bare kommer opp reklame for "single alenemødre som er kåte" ( :fnise: ) og slike ting.. Har ikke fått se noen av de nye episodene enda fordi jeg ikke får NOE til å fungere.. 

Anonymous poster hash: 044ba...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...