Gå til innhold

Parkdress


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken parkdress har barna deres iår ? Syns det er så mange å velge imellom... har sett litt på nameit sine softshell dresser. Er de bra eller burde jeg gå mer opp i pris?

Anonymous poster hash: 3ccaf...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken parkdress har barna deres iår ? Syns det er så mange å velge imellom... har sett litt på nameit sine softshell dresser. Er de bra eller burde jeg gå mer opp i pris?

Anonymous poster hash: 3ccaf...fbc

Jeg har hørt bare skryt om Nameit sine softshelldresser, men jeg har ikke prøvd selv.

Vi har Polarn O. Pyret på sesong 2 til eldstejenta og Helly Hansen på sesong...4? :fnise: til yngste. Veldig fornøyde med begge de to. Har også prøvd Reima og Reflex og har heller ingenting å utsette på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har vi ReimaTec, siden den var på tilbud før jul.

Ellers tror jeg ikke det er mange dresser vi ikke har vært borti. Fra billigdresser kjøpt på Bogerud tekstil, via Stormberg og Kappahl og Helly Hansen og mange jeg ikke husker navnet på. Felles har vært at vi omtrent aldri har vært misfornøyd med den dress, jeg synes de aller fleste funker som de skal (og det er jo til barnehage/turbruk. Ikke sikkert at vi kunne overnattet utendørs i -15 med alle dressene, men det gjør vi jo heller aldri). Det eneste jeg har merket ordentlig forskjell på, er at strikkende under føttene av og til ryker, men da er det jo bare å sy på en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kjempefornøyd med nameit sine :D MYE dress for en god del mindre penger.. Minst like bra som tusenkronersdressene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Kjøpte noen til 80 kr en gang på barnas hus outlet, var kjempebra de også. Kjøpte 2 til hver jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke prøvd name it sine dresser selv, men har hørt av andre at de kan være litt smale i fasongen. De kan oppleves som trange selv om str er riktig. Dette kommer såklart an på alder og kroppsfasong på barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen til 80 kr en gang på barnas hus outlet, var kjempebra de også. Kjøpte 2 til hver jeg da.

Kjempekupp! Bra å kjøpe på salg altså!! Men tror ikke det TS var ute etter som svar...

barnas hus har jo vanligvis de dyreste/beste?? merkene da. Så dressene du kjøpte på outlet har nok vært dyre en gang..

Anonymous poster hash: 4b5ab...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd name it sine dresser selv, men har hørt av andre at de kan være litt smale i fasongen. De kan oppleves som trange selv om str er riktig. Dette kommer såklart an på alder og kroppsfasong på barnet.

Nå er jenta mi smal i fasongen selv da, og har god plass i dressen. men ja, kanskje du har ett poeng der.. Hadde hun vert kraftig, så hadde kanskje dressen vert for smal..

Anonymous poster hash: 4b5ab...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har softshelldress fra color kids og en vår/høstdress fra reima tec, begge virker bra så langt. Veldig fornøyd med det vi har prøvd fra color kids, super kvalitet og behagelig prisklasse :)

Kjenner mange som har name-it sine softshelldresser til de små og skryter veldig, så tror nok ikke det er et dårlig kjøp om du skulle gå for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Kjempekupp! Bra å kjøpe på salg altså!! Men tror ikke det TS var ute etter som svar...

barnas hus har jo vanligvis de dyreste/beste?? merkene da. Så dressene du kjøpte på outlet har nok vært dyre en gang..

Anonymous poster hash: 4b5ab...77e

Ja, det er jo en del outlet butikker, mener det er en på Stovner. Nå lå det en på Kalbakken men den ble dessverre flytta. Om det var til Sandvika eller rundt der er jeg usikker på, kanskje de outlet butikkene i Vestby.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som i høst: Polarn o pyret, storfornøyd!

Anonymous poster hash: 077e4...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kjempefornøyd med nameit sine :D MYE dress for en god del mindre penger.. Minst like bra som tusenkronersdressene :D

Har de 10 000 i vannsøyle og 80 000 i slitestyrke, altså?

Anonymous poster hash: 077e4...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte NameIt sin shoftshelldress til lillemor på 21 mnd og vi er SUPER FORNØYD Kan varmt anbefales! Når denne er for liten, kjøper vi en til til henne. Ser ingen grunn til annet. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd name it sine dresser selv, men har hørt av andre at de kan være litt smale i fasongen. De kan oppleves som trange selv om str er riktig. Dette kommer såklart an på alder og kroppsfasong på barnet.

Jeg har jobbet i bhg, og kan bekrefte dette. NameIt er generelt smalt i fasongen.

Anonymous poster hash: 964b6...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de 10 000 i vannsøyle og 80 000 i slitestyrke, altså?

Anonymous poster hash: 077e4...bc6

Eller så kan spørsmålet være: trenger et vanlig barnehagebarn med et par timers utetid om dagen 10 000 i vannsøyle og 80 000 i slitestyrke?? Kanskje det ikke er så viktig, og andre dresser dermed oppleves som like bra?

Anonymous poster hash: 708cc...c70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har KappAhl. Generelt sett er jeg veldig fornøyd med KappAhl sine ytterklær. :)



Anonymous poster hash: 2d469...12a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen til 80 kr en gang på barnas hus outlet, var kjempebra de også. Kjøpte 2 til hver jeg da.

Jeg synes barn må ha to eksemplar av hvert ytterplagg uansett jeg, slik at de har en i reserve i tilfelle.

Anonymous poster hash: 2d469...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...