AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Hei! Jeg har et problem med at jeg aldri kommer lenger og det at typen kommer veldig fort gjør ikke saken noe bedre.. I tillegg vil jeg ikke bruke leketøy eller finger siden jeg ikke føler meg komfortabel med sånt, er litt "kjedelig" og sjenert person i tillegg til at jeg bare har vært sammen med typen i et halv år så føler ikke jeg er helt klar for sånt ennå.. Med min eks sleit jeg med det samme, men siden han klarte å "holde det igjen" løste det seg alltid. Jeg har sagt til han at det ikke er hans feil og at han gjør ting riktig, det er bare jeg som ikke kommer.. Føler det har blitt et ganske stort problem siden jeg får nærmest dårlig samvittighet da han prøver så godt han kan, men til ingen nytte.. Han ber meg fortelle han hva han skal gjøre, men jeg vêr ærlig talt ikke selv. Jeg må kanskje bli litt "tøffere" men jeg synes det er flaut å bruke fingre under sex'en siden jeg ikke er vandt til det og da føler jeg at han føler han ikke er god nok :-/ Noen som har slitt med det samme? Er det noe jeg kan gjøre for å komme fortere eller komme i det hele tatt? Anonymous poster hash: f5789...b45 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Hei! Jeg har et problem med at jeg aldri kommer lenger og det at typen kommer veldig fort gjør ikke saken noe bedre.. I tillegg vil jeg ikke bruke leketøy eller finger siden jeg ikke føler meg komfortabel med sånt, er litt "kjedelig" og sjenert person i tillegg til at jeg bare har vært sammen med typen i et halv år så føler ikke jeg er helt klar for sånt ennå.. Med min eks sleit jeg med det samme, men siden han klarte å "holde det igjen" løste det seg alltid. Jeg har sagt til han at det ikke er hans feil og at han gjør ting riktig, det er bare jeg som ikke kommer.. Føler det har blitt et ganske stort problem siden jeg får nærmest dårlig samvittighet da han prøver så godt han kan, men til ingen nytte.. Han ber meg fortelle han hva han skal gjøre, men jeg vêr ærlig talt ikke selv. Jeg må kanskje bli litt "tøffere" men jeg synes det er flaut å bruke fingre under sex'en siden jeg ikke er vandt til det og da føler jeg at han føler han ikke er god nok :-/ Noen som har slitt med det samme? Er det noe jeg kan gjøre for å komme fortere eller komme i det hele tatt? Anonymous poster hash: f5789...b45 Jeg slet med det samme og jeg er mann. Fant tilslutt ut at jeg var så fokusert på å komme at jeg aldri kom. Jeg klarte ikke slappe av og la ting utfolde seg. Klarte ikke nyte sexen. Og da kom jeg aldri heller. Nå kan jeg komme på 5 minutter lett om jeg virkelig ikke er anspent i kroppen og fokusert på å nå et mål eller måtte gjøre visse ting. Gir mer faen og det hjelper. Nå må det sies at du egentlig forventer å bli servert en orgasme. Det er jo selvfølgelig slik at han hjelper deg på vei, men du burde ta saken i egne hender også for å hjelpe deg selv. Ansvar for egen nytelse.Anonymous poster hash: cc6b6...ac5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Du er helt klart "klar for" å bruke fingre eller leketøy når du er klar for sex. De aller fleste starter med fingre eller leketøy før de blir klar for sex, og visste du at hele 80% av kvinner ikke kommer under vanlig penetreringssamleie? Man må altså ha stimuli av klitoris med fingre, leketøy eller tunge så dette er ingenting å være redd for å teste ut! Det aller beste med sex i et forhold er å kommunisere og instruere hverandre til hva som kjennes godt ut. Sett av god tid til å ta overalt på hverandres kropper og fortell han hvor det kjennes godt ut. La han få fingre deg og tør å la deg rive med! Menn syntes det er supersexy med en jente som slipper seg løs og tør å føle nytelse og ikke minst vise at hun nyter Anonymous poster hash: ada46...63e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Hei! Jeg har et problem med at jeg aldri kommer lenger og det at typen kommer veldig fort gjør ikke saken noe bedre.. I tillegg vil jeg ikke bruke leketøy eller finger siden jeg ikke føler meg komfortabel med sånt, er litt "kjedelig" og sjenert person i tillegg til at jeg bare har vært sammen med typen i et halv år så føler ikke jeg er helt klar for sånt ennå.. Med min eks sleit jeg med det samme, men siden han klarte å "holde det igjen" løste det seg alltid. Jeg har sagt til han at det ikke er hans feil og at han gjør ting riktig, det er bare jeg som ikke kommer.. Føler det har blitt et ganske stort problem siden jeg får nærmest dårlig samvittighet da han prøver så godt han kan, men til ingen nytte.. Han ber meg fortelle han hva han skal gjøre, men jeg vêr ærlig talt ikke selv. Jeg må kanskje bli litt "tøffere" men jeg synes det er flaut å bruke fingre under sex'en siden jeg ikke er vandt til det og da føler jeg at han føler han ikke er god nok :-/ Noen som har slitt med det samme? Er det noe jeg kan gjøre for å komme fortere eller komme i det hele tatt?Anonymous poster hash: f5789...b45 Om du ikke selv vet hva du liker er det håpløst for ham å vite det. Det høres ut som du må ta litt mer ansvar selv og lære deg hva du liker. Sett i gang og onaner, lær deg hva du liker. Det er ikke pinlig å bruke fingre eller leketøy. At han kommer fort er ingen hindring for at du skal komme også, om du lar ham bruke andre kroppsdeler for å gi deg nytelse. La ham fingre og slikke deg, så er din orgasme helt uavhengig av om han er stiv eller ikke. Bare rundt 80% av kvinner kommer av penetrering alene. Jeg har aldri klart det. Jeg må fingres/slikkes for å komme. Ikke noe galt i det. Anonymous poster hash: cbcdf...7e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå