Gå til innhold

Bør man kutte ut alt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bør man kutte ut alt usunt om man vil få bikinikropp til sommeren?

gå fra dette: http://o5.com/wp-content/uploads/2011/02/bloated-stomach-550x366.jpg

til dette: http://www.femside.com/wp-content/uploads/2013/08/flat-stomach.jpg

Er det egentlig mulig fra i dag, til 20 juni?

Bør jeg kutte ut alt av brus, godteri og usunn mat? Og hvordan bør jeg trene for å oppnå dette?

Anonymous poster hash: 3e3a2...e2f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

ingen som har noe å komme med?

Skrevet (endret)

Du klarer ikke å vente mer enn seks minutter på svar på et ganske umulig spørsmål?

Du ønsker bikinikropp (hva f* er det, det er jo bare å ta på seg en bikini, en kropp har de fleste fra før), men åpenbart dreier det seg om å gå ned atskillige kilo i kroppsfett og bygge synlige muskler, i løpet av to måneder.

Det du trenger aller mest, er en god dose tålmodighet.

Endret av Pringle
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du klarer ikke å vente mer enn seks minutter på svar på et ganske umulig spørsmål?

Du ønsker bikinikropp (hva f* er det, det er jo bare å ta på seg en bikini, en kropp har de fleste fra før), men åpenbart dreier det seg om å gå ned atskillige kilo i kroppsfett og bygge synlige muskler, i løpet av to måneder.

Det du trenger aller mest, er en god dose tålmodighet.

ro ned frekkheten? Og nei, i dette tilfellet kunne jeg ikke vente fordi jeg trenger det til noe.

Skrevet

Skjønner ikke de frekke svarene her. Jeg ville sagt; gjør det grovt! Eneste mulighet for suksess, du skal ikke bli lei, så derfor ikke kutte ned alt nei, bare fra hverdagen, slike ting er ikke del av en hverdagskost, men klart du kan unne deg iblant! Ellers; spist deg mett, finn noe du liker istedefor slike usunnheter i hverdagen slik som feks vann med smak/bær/kaffe/te, som hjelper deg om du får søtsug. Og hold deg i bevegelse så godt som er naturlig for deg :)

Den kroppen du viser er ikke fet, bare usunn, og det trengs ikke. Det blir også en vane med tiden og ikke noe du tenker over :)

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke de frekke svarene her. Jeg ville sagt; gjør det grovt! Eneste mulighet for suksess, du skal ikke bli lei, så derfor ikke kutte ned alt nei, bare fra hverdagen, slike ting er ikke del av en hverdagskost, men klart du kan unne deg iblant! Ellers; spist deg mett, finn noe du liker istedefor slike usunnheter i hverdagen slik som feks vann med smak/bær/kaffe/te, som hjelper deg om du får søtsug. Og hold deg i bevegelse så godt som er naturlig for deg :)

Den kroppen du viser er ikke fet, bare usunn, og det trengs ikke. Det blir også en vane med tiden og ikke noe du tenker over :)

Tusen takk for et seriøst, og hyggelig svar!

AnonymBruker
Skrevet

Hmm

AnonymBruker
Skrevet

Er mulig det, med en kost uten sukker og mye trening. Det hjelper ikke å bare slutte å spise usunt, du må sørge for at det du spiser er det riktige (så nært vegetarkost du greier, heller varer med spelt mel og rugmel enn hvete mel, smoothies som er energirike men karbofattige, fiber pasta istedet for vanlig pasta osv), og kanskje spise sjeldnere , om du vanligvis spiser fire ganger om dagen starter du med tre, eller om du spiser tre starter du med to. Trene trene trene, om du ikke er av typen som liker studio så mye så sørg for å gå tur hver dag aller helst i skogen eller trappeområder der du må jobbe skikkelig, skaff deg en yogamatte å bruke hjemme foran tven og gjerne en stor ball til oppstrammende øvelser når fettet har begynt å forsvinne. Lykke til! Men husk, kvinner med former er vakkert! Jeg selv trener og spiser for å legge PÅ meg for å gå fra kropp som på ditt bilde 2 til som den på bilde 1.

Anonymous poster hash: 68fcf...2cd
Skrevet

Er mulig det, med en kost uten sukker og mye trening. Det hjelper ikke å bare slutte å spise usunt, du må sørge for at det du spiser er det riktige (så nært vegetarkost du greier, heller varer med spelt mel og rugmel enn hvete mel, smoothies som er energirike men karbofattige, fiber pasta istedet for vanlig pasta osv), og kanskje spise sjeldnere , om du vanligvis spiser fire ganger om dagen starter du med tre, eller om du spiser tre starter du med to. Trene trene trene, om du ikke er av typen som liker studio så mye så sørg for å gå tur hver dag aller helst i skogen eller trappeområder der du må jobbe skikkelig, skaff deg en yogamatte å bruke hjemme foran tven og gjerne en stor ball til oppstrammende øvelser når fettet har begynt å forsvinne. Lykke til! Men husk, kvinner med former er vakkert! Jeg selv trener og spiser for å legge PÅ meg for å gå fra kropp som på ditt bilde 2 til som den på bilde 1. Anonymous poster hash: 68fcf...2cd

Synes dette er for ekstremt om man har kropp som bilde 1, den er da ikke overvektig! Og det er nettopp en slik start som gjør at man blir lei!

Du må bare endre livsstilen din, ikke gjennomføre et midlertidig prosjekt. Jeg har en kropp som målkroppen her, og spiser ikke sukker i hverdagen for har vent meg av, men drikker cola zero, spiser god mat jeg liker , rugsprø istedefor brød, unner meg ting når jeg føler for , som ikke er så ofte da jeg er mest glad i mat og spiser det jeg liker, og trener når jeg føler for det og for å føle meg vel. Kropps- og treningsfokuset i dag har tatt helt av, og det kommer ikke til å vare.

AnonymBruker
Skrevet

om ikke du har et treningsgrunnlag, kunnskap om trening eller kosthold vil det ikke gå på egenhånd. Men om du begynner i dag er det mulig at du kan få det til juni neste år.

Slike transformasjoner tar lang tid, og det krever mye arbeid og kunnskap. Det tar lang tid å bygge muskler og lang tid å miste fett på en måte som er sunt for kroppen din.

Så begynn nå med å lese alle inleggene til runforit og dra på gymmet. Så er du ihvertfall på vei

Anonymous poster hash: 05fd1...fc8
Gjest Unknown
Skrevet (endret)

Er mulig det, med en kost uten sukker og mye trening. Det hjelper ikke å bare slutte å spise usunt, du må sørge for at det du spiser er det riktige (så nært vegetarkost du greier, heller varer med spelt mel og rugmel enn hvete mel, smoothies som er energirike men karbofattige, fiber pasta istedet for vanlig pasta osv), og kanskje spise sjeldnere , om du vanligvis spiser fire ganger om dagen starter du med tre, eller om du spiser tre starter du med to. Trene trene trene, om du ikke er av typen som liker studio så mye så sørg for å gå tur hver dag aller helst i skogen eller trappeområder der du må jobbe skikkelig, skaff deg en yogamatte å bruke hjemme foran tven og gjerne en stor ball til oppstrammende øvelser når fettet har begynt å forsvinne. Lykke til! Men husk, kvinner med former er vakkert! Jeg selv trener og spiser for å legge PÅ meg for å gå fra kropp som på ditt bilde 2 til som den på bilde 1.

Anonymous poster hash: 68fcf...2cd

Kroppen trenger energi, man skal ikke slutte å spise/spise lite for å slanke seg. Man skal spise ofte, til faste tider og små måltider.

Jeg er forresten ts

Endret av Unknown
Skrevet

Ser egentlig ut som du bare trenger å stramme opp litt for å gå fra bilde 1 til 2. Tren hard styrke, og se hva som skjer. Meget mulig du trenger litt mer tid, men du vil nok se resultater på 2 mnd også.

• Liker 2
Skrevet

Kroppen trenger energi, man skal ikke slutte å spise/spise lite for å slanke seg. Man skal spise ofte, til faste tider og små måltider.

Jeg er forresten ts

Hvor ofte og til hvilken tid du spiser har da ingenting å si. Alt har med kalorier inn/kalorier ut å gjøre, uansett om du vil opp eller ned i vekt. Selvsagt noen fungerer bedre på små hyppige måltider, mens andre trives med store og få måltider, resultatet kan bli akkurat det samme.

• Liker 1
Gjest Unknown
Skrevet

Hvor ofte og til hvilken tid du spiser har da ingenting å si. Alt har med kalorier inn/kalorier ut å gjøre, uansett om du vil opp eller ned i vekt. Selvsagt noen fungerer bedre på små hyppige måltider, mens andre trives med store og få måltider, resultatet kan bli akkurat det samme.

Jeg har lært at man skal spise regelmessig, små og sunne måltider.

Skrevet (endret)

enig med første post.

Til unknown: det finnes mange myter her i verden.

Endret av A.s
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg vil anbefale deg å kutte søtsaker i ukedagene. Dersom du gjør dette i kostholdet nå, vil du kunne se store endringer etter noen uker. Så lenge du ikke overfråtser i snop i helgene. Helst begrens deg til en dag, der du kan spise det du vil (men begrens deg selvfølgelig. Spiser du så mye ekstra kalorier at du overgår det du har eventuelt spart på resten av uken, så vil det jo ikke hjelpe).

Og begyn å tren litt. Det hjelper alltid. Styrke og kondisjon, finn det du liker.

Kostholdsmessig så merker jeg at magen min blir flatere om jeg spiser en del havregryn (gjerne grøt) og epler.

Endret av lillsunshine
Skrevet

Det er en gammel myte. Hvorfor tror du det er noen forskjell på å få inn 2000 kcal på et måltid fremfor 7 måltider? (Sett bortifra det at du antagelig vil være fryktelig mett og så fryktelig sulten ved første alternativ)

• Liker 1
Skrevet

Det er en gammel myte. Hvorfor tror du det er noen forskjell på å få inn 2000 kcal på et måltid fremfor 7 måltider? (Sett bortifra det at du antagelig vil være fryktelig mett og så fryktelig sulten ved første alternativ)

Grunnen til at man anbefaler små, men hyppige måltider fremfor få og store, er jo for å holde blodsukkeret på det jevne og dermed unngå at man blir akutt skrubbsulten og står i fare for å hive i seg usunn og kaloririk mat pga det. I tillegg er det jo mye mer behagelig å være jevnt mett, fremfor å enten være sulten eller stappmett. Jeg vil anbefale TS å spise minst tre måltider per dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...