AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Jeg er invitert i bryllup i mai, og er gravid. Enda såpass tidlig at ingen vet om det, og ingen vet om det når det er tid for bryllup heller. Jeg blir nå stuptrøtt rundt 19-20 tiden hver kveld -> sovner på sofaen -> våkner av kveldskvalme -> spiser noe salt -> legger meg i 22-22:30 tiden. Det er ei god venninne av meg som gifter seg. Jeg håper jo at den verste trøtthet- og kvalmefasen er over til bryllupet, men er det frekt av meg å gå i 22-23 tiden? Jeg tenker at de er så opptatt av "alt annet" at de merker ikke at jeg er borte (er kun jeg som er invitert, ikke mannen). Eller blir det feil? Har ikke lyst til å fortelle hvorfor jeg går heller... Vielsen starter kl 13:00. Anonymous poster hash: 93483...219
maurkvinne Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Ser ikke på det som noe problem. Det går jo an å si at du ikke er helt i form, men at du gjerne ville komme og dele dagen med dem. Når babyen din kommer,små kan dere smile og le litt av det - sikker på at de syntes det bare er hyggelig i etterkant
Gjest Daenerys Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Gå tidlig du, men si ha det til brudeparet før du går Det gjorde de fleste i vårt, og det var hyggelig å kunne si ha det og takke for at de kom! Hadde flere som var litt småsyke, 22-23 er ikke tidlig å dra syns jeg.
Tirkes Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Jeg dro fra et bryllup i 21-tiden. Familiene til brudeparet var superkleine, vi er venner av brudgommen. Alt var sært, pinlig og tidvis ubehagelig. Når de kjørte i gang med tredje runde selskapsleker så stakk vi. Før kaken. Jeg fikk "migrene". Vi beklaget oss veldig til brudeparet og takket for oss før vi dro. Har ikke hørt eller opplevd noen kommentarer på det. Vi kom, med gaver, gratulasjoner og de beste intensjoner. Jeg hadde også forståelse for at to småbarnsmødre dro fra mitt bryllup før 23, og et par hadde med en 3 mnd baby og de dro rundt 20.30-21. En trett og kvalm gravid har full frikort for å reise tidligere i min bok, uten å være festbrems.
bush babe Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Men det er jo ikke sikkert du trenger å gå tidlig da. Jeg sovnet hver kveld på sofaen kl 19 de første tre månedene, men de få gangene jeg "måtte" ut å være sosial, sovnet jeg jo ikke. Kanskje det passer fint å gå 22-23, men kanskje du syns det er gøy å være der og faktisk holder ut litt lengre enn planslagt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå