AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #21 Skrevet 12. april 2015 jeg er submissiv og jeg hater å bli bunnetda er sexen over for min del, enig med ei over her som skrev at en ikke fullt så lang penis er best som ikke bunner og kan kjøres mer på medAnonymous poster hash: 21a9c...e45
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #22 Skrevet 13. april 2015 Er ganske velutstyrt, så jeg har ikke noen problemer med å "bunne" damer når jeg har sex. Det jeg har lagt merke til, er at det virker som mange damer både nyter og får vondt når jeg tar litt i og treffer "bunnen". Dette kan jeg gjøre i kanskje et minutt eller noe slik og jeg ser dama blir mer og mer "tent". Plutselig kan hun stoppe meg og si at hun trenger en pause og hun får vondt. Likevel vil hun at jeg skal gjøre det igjen senere. Er det slik at kvinner både liker og misliker å bli bunnet? Litt kronglete forklart, men håper dere skjønner. Anonymous poster hash: 424e6...f0a Jeg tror jeg har ganske dyp sjede når jeg er skikkelig opphisset.Så gjør aldri vondt å bli bunnet,så lenge jeg er skikkelig kåt og opphisset.Men dersom kvinnen ikke er skikkelig opphisset-så blir sjeden kortere en normalt.Så da kan det gjøre vondt for enkelte kvinner.Noen kvinner er dype,andre har mye kortere skjede.Syns du burde spørre kvinnen om hun liker å bli bunnet med DITT utstyr....før du gjør det.For hvis du ikke spør-så kan det hende du påfører henne skikkelige smerter...og hun sitter igjen med en skrekkopplevelse med deg.Har du stort utstyr i tillegg-så må du nesten skjønne selv-at da må du vise litt hensyn og forsiktighet.Og ikke bare peise på... Jeg for min del syns det er veldig deilig å bli bunnet,føles også EKSTRA deilig når livmormunningen blir stimulert via penis under samleie.Dette kan gi raskere orgasmer.I hvertfall hos meg.Og når du støter dypt,stimuleres også klitoris lettere utenpå,da det blir tettere kontakt mellom kjønnsorganene..kun så jeg kan forklare det. Anonymous poster hash: d671e...318
peppermyntete Skrevet 13. april 2015 #23 Skrevet 13. april 2015 Kjæresten min nå bunner nesten. Altså ikke slik at det blir et smertehelvete uten like. Så svaret blir vel nei, å bli skikkelig bunnet er IKKE godt men å bli nesten bunnet synes jeg kan være godt.
Wildstar Skrevet 13. april 2015 #24 Skrevet 13. april 2015 Å bli bunnet kan være godt der og da, men etterpå så føler jeg som om jeg har menskramper fra helvete og blir kjempe kvalm.
Okapi Skrevet 13. april 2015 #25 Skrevet 13. april 2015 Synes ærlig talt det er litt ubehagelig å gjøre sånt selv (både personlig og fordi det føles som jeg gjør skade), men har opplevd at enkelte ønsker det.
Ultiva Skrevet 13. april 2015 #26 Skrevet 13. april 2015 Jeg syns det er veldig ubehagelig å få penishodet stanget opp i livmortappen. Et litt skarpt og kvalmende ubehag. Men som regel er det bare 1-2 vonde støt før jeg slapper av nok og ubehaget gir seg. Er i doggy jeg oftest blir bunnet.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #27 Skrevet 13. april 2015 Helt grusomt vondt, da kan sexen være over for min del. Jeg tipper det er omtrent som når menn blir sparket i skrittet (basert på beskrivelsen jeg har fått): Vondt og det kjennes som om jeg skal kaste opp. Anonymous poster hash: 13c27...8f0
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #28 Skrevet 14. april 2015 Kommer litt an på hvordan det gjøres også tenker jeg. Hadde en ex som likte å ta skikkelig i for hvert jokk og banke den i bånn. Det var jo supervondt. Og han var ikke spesielt velutstyrt heller. Null nytelse der for min del. Men å kjenne kuken i bånn, litt forsiktig i starten og kanskje mer hardhendt når jeg blir kåtere, det er jo bare digg it's not the size of the boat, it's the motion in the ocean som de sier Anonymous poster hash: 394a6...205
Druid Skrevet 15. april 2015 #29 Skrevet 15. april 2015 Interessant. Kona liker veldig godt å bli bunnet, og har større sjangse for orgasme om livmorhalsen stimuleres. Veldig stor forskjell på folk altså
Inwe Skrevet 15. april 2015 #30 Skrevet 15. april 2015 Å bli bunnet i doggy er sykt vondt og tenner meg overhodet ikke, går mer andre veien at jeg blir mindre tent av det. I andre stillinger kjenner jeg ikke så mye til det.
Subtessa Skrevet 15. april 2015 #31 Skrevet 15. april 2015 Deilig å blir bunnet ja. Men jeg må ha pauser. Blir veldig intenst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå