Gå til innhold

kul med blod i?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På innsiden av låret, opp mot ene siden på rumpa fikk jeg en kul på størrelse med en ert, litt større bare. Den var blå på utsiden av det jeg kunne se, men kjente den tydelig innover også. Den har oppstått på samme området før, men forsvant etter ei stund. Regnet derfor med det var en enorm kvise egentlig. Men i dag la jeg mer til den samme kulen, helt lik den jeg hadde forrige gang. Denne gangen klemte jeg på den, for å understreke at det var en kvise, regnet jo med det skulle komme ut gul guffe. Den gang ei, den sprakk og det rant kun blod ut av den. Det er i allefall måneder siden sist jeg så den. Og nå begynner jeg og tenke, ettersom den oppstår på samme sted, og inneholder blod, at det ikke er kvise. Jeg kan fremdeles kjenne antydning til kul nå, selv etter den er sprukket, men føles ikke like "fylt" på samme måte.

Noen som har vært borti lignende? Bør jeg kontakte legen eller er det rett og slett en super kvise som inneholder blod?

Anonymous poster hash: d7322...64d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være en byll ...har du vært i tropene := ? Det fins mange slags byller. Både tropiske og utropiske. Jeg synes du bør vise denne greien sil en lege,,,

AnonymBruker
Skrevet

det kan være en byll ...har du vært i tropene := ? Det fins mange slags byller. Både tropiske og utropiske. Jeg synes du bør vise denne greien sil en lege,,,

Ikke vært i tropene eller gjort No unormalt eller spist noe annet eller ingenting. Bare oppstått som en gang tidligere.

Anonymous poster hash: d7322...64d

Skrevet

Tvilling?

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å popp den med en nål.

Anonymous poster hash: b592e...2a5
  • Liker 1
Skrevet

smør med bakteriedrepede krem i en uke, men ikke gå og vent hvis den fremdeles er der/ vokser. Må ha lege!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...