AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Over pusting og spiselyder?! Jeg blir faen so jævlig irritert at det ikke skulle vært lov! Har en på skolen som sitter ved siden av meg og han puster Så. Forbanna. Tungt! Det er nesten som han vil plage meg, men det vil han jo sefølgelig ikke. Det er så høyt! Jeg hater pustelyder! Blir rett og slett forbanna. En annen ting er spiselyder! Faren min(Er av og til hjemme.) Spiser så ekstremt høyt, og nei han smatter ikke. Når han spiser noe, så må jeg bare gå et sted. Jeg klarer ikke å høre på, for jeg blir så rasende inni meg. Kun meg??Anonymous poster hash: edd62...21b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=926444 Anonymous poster hash: 5b6a4...9ad
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Jeg kjenner jeg blir veldig irritert over den overdrevne bruken din av utropstegn. Anonymous poster hash: 3532e...bf5 2
Leini Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Slafselyder irriterer meg, eller folk som slurper kaffe. Pustelyder irriterer meg ikke. Med mindre det er overfeite småbikkjer. Da blir jeg sint på eieren(e) som ikke tar vare på dyra sine.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Jeg og. Anonymous poster hash: c3186...922
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQIvHKJJRGNV4SBYNgoeyWV3YZs2pCWqjmOA_KCQgojRqeY6pzU
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå