Gå til innhold

Kun jeg som blir veldig irritert?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Over pusting og spiselyder?!

Jeg blir faen so jævlig irritert at det ikke skulle vært lov!

Har en på skolen som sitter ved siden av meg og han puster Så. Forbanna. Tungt!

Det er nesten som han vil plage meg, men det vil han jo sefølgelig ikke. Det er så høyt! Jeg hater pustelyder! Blir rett og slett forbanna.

En annen ting er spiselyder! Faren min(Er av og til hjemme.) Spiser så ekstremt høyt, og nei han smatter ikke. Når han spiser noe, så må jeg bare gå et sted. Jeg klarer ikke å høre på, for jeg blir så rasende inni meg.

Kun meg??

Anonymous poster hash: edd62...21b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir veldig irritert over den overdrevne bruken din av utropstegn.



Anonymous poster hash: 3532e...bf5
  • Liker 2
Skrevet

Slafselyder irriterer meg, eller folk som slurper kaffe. Pustelyder irriterer meg ikke. Med mindre det er overfeite småbikkjer. Da blir jeg sint på eieren(e) som ikke tar vare på dyra sine.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og.



Anonymous poster hash: c3186...922
Skrevet

Jeg haaater det. Blir nesten kvalm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...