AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Aner ikke hvorfor jeg begynte å lure på dette, men ble plutselig fryktelig nysgjerrig, så here goes. Da jeg gikk på ungdomskolen og videregående, så vi jenter stadig vekk at guttene hadde lagd "telt" i buksa. Gutter i tenårene har jo hormoner i overflod, men det jeg lurer på er: Slutter man helt å få plutselig og "uoppfordret" ståkuk når man kommer over puberteten, eller fortsetter man å få de som voksen - men blir flinkere til å skjule det? Ser jo aldri noe slikt på jobb f.eks. Dere voksne (over 20) menn på KG, hender det at dere fremdeles får stå i ubeleilige situasjoner (i møter, på jobb, etc), eller er dette noe som kun skyldes hormoner på avveie i ungdommen? Om det fremdeles skjer, hva gjør dere for å skjule det? Anonymous poster hash: 68827...aab
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Det skjer fortsatt, men klart mindre enn i tenårene. Det er sjelden det at jeg blir opphisset av en eller annen dame, jeg tror nok det er mer en "systemsjekk" ikke ulik når det skjer mens jeg sover. Jeg vipper den vel bare diskret oppover hvis mulig, så det i hvert fall ikke er mulig å se konturene av noe, og så går det greit. Tror ikke folk kikker all verden på om området rundt beltet buler litt ut fra livet en kort stund, akkurat, så det går helt greit. Det går tross alt over. Anonymous poster hash: 2503f...ad7 2
Nevian Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Kan bekrefte at det fortsatt skjer blant oss midt i tredveårene 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Skjer nok av og til med oss 40årene også. I hvertfall meg. Anonymous poster hash: 97bc3...261 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Og 50 årene Anonymous poster hash: ce5dc...7ee 3
Tøytigern Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 Skjer men jeg støtter teorien om at man blir flinkere til å holde dette for seg selv, og unngå "telt" som du kaller det. 1
merrakall Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 (endret) Er 26, får heldigvis ikke like ofte nå som 10-12 år siden. Men får ofte en kjapp halvfeit. Endret 12. april 2015 av merrakall
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Gamlinger over 25 får ikke ståkuk.Anonymous poster hash: d4e5b...004 Anonymous poster hash: d4e5b...004
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #9 Skrevet 12. april 2015 Var på vei til å skrive at det ikke skjer meg lengre, men det stemmer jo ikke. Det har jo i praksis aldri skjedd uprovosert, hvis ei jente sitter og flørter med meg kan det jo skje men ikke når jeg bare sitter og jobber eller liknende. Det har det aldri gjort heller. Anonymous poster hash: 68bda...34f
Gjest HarryDotter Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Når jeg gikk på VGS våknet den og stod opp til alle døgnets tider. På bussen til skolen...ikke en dritt å tenne på, men opp skulle den uansett! Fryktelig irriterende!!! Er sjeleglad den har roet seg litt med årene 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #11 Skrevet 12. april 2015 Gamlinger over 25 får ikke ståkuk.Anonymous poster hash: d4e5b...004 Anonymous poster hash: d4e5b...004 Hva med gamlinger under 25 år? Anonymous poster hash: 52fc4...ed7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #12 Skrevet 12. april 2015 Unginger under 25 får ståkuk flere ganger daglig!Anonymous poster hash: d4e5b...004 Anonymous poster hash: d4e5b...004
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #13 Skrevet 13. april 2015 Dersom dere er i avstandsforhold og ser dama svært sjelden - vil lillemann reise seg når dere ser henne igjen da? Hva hvis dere mottar nakenbilder av henne?Anonymous poster hash: 29dae...2e4
draug 75 Skrevet 13. april 2015 #14 Skrevet 13. april 2015 Nei voksne menn får ikke ståkuk. Ikke i det hele tatt. Uansett. Har du ikke pult deg ferdig før du er ferdig med puberteten, så er det for seint. Da henger den resten av livet. Fra ca 19 og livet ut. OK, nå blir jeg seriøs. Man får morrabrød, uoppfordret ståkuk, våte drømmer og alt mulig langt inn i voksenalderen. Forskjellen er at vi ikke viser det fram på samme vis som tenåringsgutter gjør. TS., du må jo fatte at en del tenåringsgutter med fullt overlegg viser fram "teltet". Ikke av vond vilje, de synes det er kult. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #15 Skrevet 13. april 2015 Nei voksne menn får ikke ståkuk. Ikke i det hele tatt. Uansett. Har du ikke pult deg ferdig før du er ferdig med puberteten, så er det for seint. Da henger den resten av livet. Fra ca 19 og livet ut. OK, nå blir jeg seriøs. Man får morrabrød, uoppfordret ståkuk, våte drømmer og alt mulig langt inn i voksenalderen. Forskjellen er at vi ikke viser det fram på samme vis som tenåringsgutter gjør. TS., du må jo fatte at en del tenåringsgutter med fullt overlegg viser fram "teltet". Ikke av vond vilje, de synes det er kult. Haha, den muligheten har jeg ikke tenkt på Vi fniste jo litt av det da vi var i tenårene, men syntes jo det var litt spennende også - så kanskje det på sett og vis virket Anonymous poster hash: 68827...aab 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #16 Skrevet 13. april 2015 Hvem bryr seg om ufrivillig telt hos unge jyplinger som greier maks 2 min, når du kan få eldre menn med hengeballer (så lange at de klasker og kiler anus til kvinnen) og en seig gammel kølle som kan holde på i timesvis. Anonymous poster hash: 4e35d...e05
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #17 Skrevet 13. april 2015 Er 45 og kukken står stram og fin mange ganger daglig, også når det ikke er ønskelig. Men er så vant med det nå, så det plager meg ikke. Er det noen som synes det skulle være kjipt å tilfeldig få det med seg, så er det deres problem. Jeg kan ikke noe for det.Anonymous poster hash: bd974...4ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå