AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Hei, jeg er 16 år. Og lurer på hva dette kan komme av: i 2014 desember hadde jeg en slags mens som var brun utflod. 2015 28 april tror jeg fikk jeg mensen værte sånn 2-3 dager og borte var den. Igår hadde jeg så vondt i magen og trodde det var mensen, men det kom ingenting. og i de siste 3-4 uker har jeg kjent Dunking i magen føles som noe sparker lissom det gjør ikke vondt. ( klarer ikke forklare) men før var det veldig lite men det blir sterkere og sterkere ( altså jeg kjenner det mer tidelig) også har jeg kjent noen bevegelser ikke bare det. Jeg dro til legen og sa det til han og han sier bare at det kan være luft i termene jeg føler ikke det er det jeg føler det føles ikke sånn termer.. Jaja også sier han at det kan også være fordi jeg ikke spiser frokost eller lunsj så sier han at hvis jeg begynner med det så kanskje det går over. Nå spiser jeg frokost og lunsj, men det er mye av det samme. Så jeg lurte om noen av dere jenter har hatt det sånn og funnet ut hva det kan være. kan dere si hva dere tenker kan være så kan jeg snakke med legen om det:) hadde hjulpet meg masseAnonymous poster hash: ec4ca...d7c
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Du må forklare nærmere. Sånn du beskriver det sier du at du har et spiseproblem, der du hverken spiser frokost eller lunsj. Så snakker du om bevegelser i magen, men ikke luftsmerter. Har du hatt ubeskyttet sex? Luft i tarmer kan fint gi ubehag, vondter og "bevegelser" Tror du burde snakke med helsesøster på skolen din om problemene dine Anonymous poster hash: 2ca39...710
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Gravid?Anonymous poster hash: 28762...f8a
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Jeg har hatt ubeskyttet sex ja, men han var ikke engang inni meg han kom rett vedsia av tissen min om du skjønner. Fordi når han kom så prøvde han å ta den inn da jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare før jeg blir flau Hahaha. Eller Men han kunne ikke ha kommet inn? Hva sjansen da? Anonymous poster hash: ec4ca...d7c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Mens vil variere hele tiden spesielt i denne alderen. Ingenting å bekymre seg over. Anonymous poster hash: 68966...e9f
minister-mio Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Jeg regner med legen testet for graviditet? Hvis ikke kand et være rumling fordi du er sulten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå