Gå til innhold

Hvordan kliner man?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hvordan man kliner har kun kyssa et kyss med en gutt før. Skjønner ikke hvordan man bruker tonga midt i dettte, må jo bare bli klabb og babb. Tips?

17 år.

Anonymous poster hash: f7cd9...e3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjører tunga di rett inn i kjeften hans så snurrer du den rundt som en propell i full fart.

AnonymBruker
Skrevet

Stikk tungespissen forsiktig inn i munnen hans når dere kysser. Sannsynligvis vil han respondere, og da kan dere la tungene "leke" med hverandre. Vanskelig å forklare, enkelt å utføre i praksis. Kan være litt kronglete i starten, sørlig hvis man har klinet med en annen person tidligere, men man finner raskt ut teknikken med den motsatte parten.

Lykke til og kos deg - det er herlig å kline med kjæresten :)

Anonymous poster hash: 94c88...ae8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig liker jeg ikke tungekyssing eller tungeleking. Min tunge går sjeldent lengre ut av munnen enn rett utenfor tennene mine. Fått høre at jeg kysser bra, men har også lurt på om jeg er unormal og kjedelig som aldri stikker tunga inn i munnen hans eller surrer rundt hverandres tunger?! K26

Anonymous poster hash: 50af3...dcf
AnonymBruker
Skrevet

Personlig liker jeg ikke tungekyssing eller tungeleking. Min tunge går sjeldent lengre ut av munnen enn rett utenfor tennene mine. Fått høre at jeg kysser bra, men har også lurt på om jeg er unormal og kjedelig som aldri stikker tunga inn i munnen hans eller surrer rundt hverandres tunger?! K26

Anonymous poster hash: 50af3...dcf

Meeeh, de jeg har møtt som gjør det gjør det stor sett for mye uansett. Gjør det lite selv, liker å kjenne litt tunge men ikke langt inni kjeften.

Anonymous poster hash: 0bb32...4f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...