Gå til innhold

Hva hadde du gjort?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man virkelig elsker hverandre og enda er forelsket etter 5 år, syns hverandre er pene og attraktive og har matchende personligheter som andre sier de savner i sitt forhold, hvor høyt skal da sex veies? Han betyr alt for meg, og vet han blir verdens beste pappa når den tid kommer, vet også at han ikke er utro. Og venninnene mine elsker han.

Han er altså ganske perfekt, men jeg har holdt ut i flere år nå med lav selvfølelse fordi han bare vil ha sex en gang i uka, og han har aldri virket seksuelt interessert i meg selv om jeg har prøvd alt fra a-å og har sagt at jeg er veldig åpen for all slags krydder han måtte ønske enten det er analsex eller bondage osv. Men det hjelper ikke, og jeg gråter ofte om natten av dette for det er tydelig at han er misfornøyd med sexlivet vårt og meg, og jeg ser han kikker ekstra på damer med store pupper på gaten og på film. Har store pupper selv men de er ikke like flotte. Er slank, pen, trent, velkledd og alt dette her så kan ikke gjøre meg finere heller. Føler meg elsket med han men aldri ettertraktet og savner den følelsen så immari :(

Kjenner jeg blir forbanna og, hvorfor blir menn sammen med damer når de vet damen ikke er nok for dem, og er villig til å ødelegge selvtilliten hennes?

Anonymous poster hash: e6046...814

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med han om hvorfor han ikke vil ha mer sex?

Anonymous poster hash: 7cca7...d7c
Skrevet

Du bør gå til terapi for å jobbe med de psykiske problemene dine som lavt selvbilde, sykelig usikkerhet og sinnet ditt istedetfor å la det gå utover det som man kan kalle drømmemannen.

Folk har forskjellige sex behov. Det må man respektere om man er i et forhold, om dere er ukompatible seksuelt så har du 2 valg : dump han å gå videre eller ta han som han er på godt og vondt.

Men ja, usikkerheten din er ikke bra for helsa di. Oppsøk hjelp så ikke problemene dine smitter over på typen din

AnonymBruker
Skrevet

Har du fortalt ham hvordan det får deg til å føle?:) Og om det er noen spesiell grunn til at han ikke vil ha mer sex? Ikke vær anklagende, ha sympati. Man vet aldri hva folk kan ha vært ute for.

Anonymous poster hash: 8ce55...82f
AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med han om hvorfor han ikke vil ha mer sex?

Anonymous poster hash: 7cca7...d7c

Mange ganger, han blir sur og mener han alltid har vært sånn som syns det holder med noen få ganger i mnd, men jeg vet det ikke er sant for er så mye som spiller i mot det han sier. Spør også hva han savner men han blir sur for det og så nytter ikke.

Gjest Mythic
Skrevet

Spørsmålet er jo om du kan leve med å ha det sånn, ikke hva andre mener.

AnonymBruker
Skrevet

Du bør gå til terapi for å jobbe med de psykiske problemene dine som lavt selvbilde, sykelig usikkerhet og sinnet ditt istedetfor å la det gå utover det som man kan kalle drømmemannen.

Folk har forskjellige sex behov. Det må man respektere om man er i et forhold, om dere er ukompatible seksuelt så har du 2 valg : dump han å gå videre eller ta han som han er på godt og vondt.

Men ja, usikkerheten din er ikke bra for helsa di. Oppsøk hjelp så ikke problemene dine smitter over på typen din

Syns det er verdt å ha (mye) mindre sex enn jeg ønsker fordi han er så bra, men problemet er at han mest sannsynlig ikke tenner på meg og ikke hans manglende lyst. Har ikke så god selvtillit men sinneproblemer sliter jeg ikke med. Har aldri vært usikker eller følt meg uattraktiv med en mann før han her så er ikke bare meg som er problemet.

Skrevet

Hadde nok tatt meg et glass brus.

Skrevet

Dette lukter alvorlige problemer om noen år.

Jeg hadde ikke klart å leve med en som jeg følte ikke tente på meg, perfekt eller ikke på andre måter.

AnonymBruker
Skrevet

Dette lukter alvorlige problemer om noen år.

Jeg hadde ikke klart å leve med en som jeg følte ikke tente på meg, perfekt eller ikke på andre måter.

Ja, rart det har gått i det hele tatt i så lenge som 5 år. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Hvorfor han ikke slår opp med meg er også helt merkelig, han påstår jeg gjør han lykkelig men hvordan kan han være det når han ikke får dekket sine seksuelle behov. Han burde se utenifra at det ikke er riktig av han å være med meg.

INGEN burde bli sammen med noen de ikke er 100% fornøyd med, det er et så stort svik mot andrepart som desverre oppfatter dette.

AnonymBruker
Skrevet

Hva om jeg nekter sex etter mange uker? Eller hvordan kan jeg gjøre han litt sjalu? Vet det høres skremmende barnslig ut men er lei av å være voksen og forståelsesfull nå, dette har vært en drittdag hvor jeg ikke har tenkt på annet enn hvor lurt jeg føler meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, rart det har gått i det hele tatt i så lenge som 5 år. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Hvorfor han ikke slår opp med meg er også helt merkelig, han påstår jeg gjør han lykkelig men hvordan kan han være det når han ikke får dekket sine seksuelle behov. Han burde se utenifra at det ikke er riktig av han å være med meg.

INGEN burde bli sammen med noen de ikke er 100% fornøyd med, det er et så stort svik mot andrepart som desverre oppfatter dette.

Hvordan vet du at han ikke får dekket sine seksuelle behov? Kanskje det er nettopp det han får? Mennesker varierer i sexlyst, noen har mer behov enn andre.

Anonymous poster hash: 6c5ca...fca

AnonymBruker
Skrevet

Åssen kan du være så bastant på at du ikke dekker behovet hans? Altså hvis han ikke viser noen tegn til frustrasjon, og er fornøyd med 1 gang i uka, hvordan kan du da si at hans behov ikke blir dekket?

Hvordan kan du si at han ikke er tiltrukket av deg bare fordi han ikke vil ha sex oftere? Kanskje han ikke bryr seg så mye om sex, men heller de andre tingene ved deg.

Det at han ser på andre damer er en naturlig ting. Skal fortelle deg hva som går igjennom tankene hans: "Oi, pupper". Og så forsvinner interessen. Så mye investerer han i å se på andre jenters pupper. Det er jo fortsatt puppene dine som gjelder, for de har han tross alt investert 5 år i. Og ikke minst den herlige jenta som bærer de.

Sex nekt kommer du ingen vei med. Hvis du skal holde på med slike usikre jenteleker, så tror jeg det er best at du bare forlater ham. Så kan du finne deg en som vil ha sex oftere, men så vil kanskje han være dårligere på andre områder som din nåværende er flott i.

Kan du leve med sex 1 gang i uka? Eller må du ha det oftere. Det er det som er det viktigste spørsmålet. Ikke om hans behov er møtt eller ikke. Med mindre han sier noe annet så er behovene hans møtt, og du burde heller tenke på dine egne. Har du derimot behov for å ha sex oftere for å føle deg mer tiltrekkende, så må du si det.

Anonymous poster hash: 5b896...2f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...