Gå til innhold

angrepille og mensen


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

for litt siden tok jeg en angrepille, og etter 5 dager begynte jeg å blø, virker som en helt vanlig mensen(vet at dette er normalt etter en angrepille, så er ikke det jeg er bekymret for) og i mens jeg blødde hadde jeg sex, og kondomen lå igjen i meg da vi var ferdige... er jeg da egentlig beskyttet mot graviditet siden jeg blør eller er jeg ikke det ettersom det er en "falsk mensen"?

unnskyld om det ble litt rotete:)

Anonymous poster hash: e1cc2...b31

Anonymous poster hash: fe117...41a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier bruksanvisningen?



Anonymous poster hash: a4ed4...f60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...