AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Hei for litt siden tok jeg en angrepille, og etter 5 dager begynte jeg å blø, virker som en helt vanlig mensen(vet at dette er normalt etter en angrepille, så er ikke det jeg er bekymret for) og i mens jeg blødde hadde jeg sex, og kondomen lå igjen i meg da vi var ferdige... er jeg da egentlig beskyttet mot graviditet siden jeg blør eller er jeg ikke det ettersom det er en "falsk mensen"? unnskyld om det ble litt rotete:)Anonymous poster hash: e1cc2...b31 Anonymous poster hash: fe117...41a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Hva sier bruksanvisningen? Anonymous poster hash: a4ed4...f60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå