AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Hei, har hatt ekstrem kløe i noen dager nå, i over i går begynte det å svi, klødde så mye at jeg fikk sår ved skjedeområdet, og kunne dra av tørr hud!!! Er dette normalt om man har sopp? Kjøpte soppkur på apoteket i går, men har ikke brukt den enda. Krem + pille. Har nylig innsatt hormonspiral, og vet ikke om jeg kan sette inn pillen da? Har heller aldri hatt sopp før så lurer på om det er smertefult?Anonymous poster hash: e1590...cd6
Honey Dew Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 (endret) Vil tro at det er sopp, ja. Det er bare å begynne på kuren. Sopp er som regel ikke smertefullt. Det kan svi litt når du later vannet. Jeg er ikke helt sikker på det med hormonspiral. Er det et søndagsåpent apotek der du bor, kan du jo kanskje ringe dit og høre? Om du ikke kan bruke stikkpillen akkurat for øyeblikket, kan du jo starte med kremen. Endret 12. april 2015 av Honey Dew
Gjest anonym2233 Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Hei, har hatt ekstrem kløe i noen dager nå, i over i går begynte det å svi, klødde så mye at jeg fikk sår ved skjedeområdet, og kunne dra av tørr hud!!! Er dette normalt om man har sopp? Kjøpte soppkur på apoteket i går, men har ikke brukt den enda. Krem + pille. Har nylig innsatt hormonspiral, og vet ikke om jeg kan sette inn pillen da? Har heller aldri hatt sopp før så lurer på om det er smertefult?Anonymous poster hash: e1590...cd6 Fikk du noe beskjed på "bivirkninger" av spiralen? Uansett råder jeg deg til å undersøke det hos legen, og få en bekreftelse på at det er sopp du har! Med tanke på at ikke har hatt det før, og ikke blir noe "ja, men jeg neste på nettet... " God bedring.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Har hatt sopp en gang, og det var rundt 12-års alderen. Men det trengte jeg ikke pillen til, brukte bare krem. Anonymous poster hash: e1590...cd6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Unngå sterk såpe. Anbefaler Dr. Greve. Anonymous poster hash: d8c8b...69e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå