AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Hva får en mann ut av å fingre da? Jeg bare lurer, at jeg synes det er greit at vi kliner er vel ikke direkte invite til å stappe henda nedi buksa? Hva tenker dere menn om dette? Hva ligger bak i tankene til menn som gjør det?Anonymous poster hash: 4d8fd...7d8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Typen min stopper ikke alltid hånda ned i buksa mi når vi kliner, så akkurat den biten tror jeg ikke du kan generalisere. Stort sett klår han på rumpa mi, fordi han liker rumpa mi. De gangene han stikker hånda ned i buksa er fordi han erklært og vil kåte meg opp og seg selv litt ekstra. Snakk med kjæresten din om du synes det er så ille - jeg synes bare det er hyggelig at kjæresten min har lyst på meg.Anonymous poster hash: 0eef0...881
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Typen min stopper ikke alltid hånda ned i buksa mi når vi kliner, så akkurat den biten tror jeg ikke du kan generalisere. Stort sett klår han på rumpa mi, fordi han liker rumpa mi. De gangene han stikker hånda ned i buksa er fordi han erklært og vil kåte meg opp og seg selv litt ekstra. Snakk med kjæresten din om du synes det er så ille - jeg synes bare det er hyggelig at kjæresten min har lyst på meg.Anonymous poster hash: 0eef0...881 De gangene han stikker hånda ned i buksa er fordi han er kåt og vil kåte meg opp og seg selv litt ekstra.Anonymous poster hash: 0eef0...881 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå