Gå til innhold

Avstikker på utdrikningslaget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mange amerikanske filmer har jeg sett at det er vanlig at man gjerne har et siste "singeleventyr" før man blir smidd i hymnens lenker. Er det noe jeg kan benytte meg av? Jeg kjenne det hadde vært forfriskende med et siste farvel til singellivet. Er selv personlig kristen, og er litt redd for å komme til helvete.Vil jeg bli tilgitt?

Anonymous poster hash: 2d169...733
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeder du deg en lørdags kveld?

• Liker 5
Skrevet

Du får spørre forloveden din hva han syns. Ville ikke tatt det moralske kompasset mitt fra Hollywood, eller kristendommen for den saks skyld.

• Liker 1
Skrevet

Vet om et par fyrer som hadde et siste utenomekteskapelige ligg under utdrikkingslaget til Riga...

Skrevet

Neineinei!!! Vurderer det ikke en gang. Har ikke lyst på noen andre enn han som skal bli min mann!! Så kleint med ONS 😳

Men skal du gjøre det må du være enig med forloveden om det på forhånd!!

Gjest Blondie65
Skrevet

Dette er noe du må avtale med forloveden din, og jeg regner med at din forlovede også får fritt kort til å ha seg et siste sprell.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er så glad i singellivet, så får du forbli singel. Hvis du vil ha en siste fest med venner, så er det mange måter man kan gjøre det på og det er bare å sjekke de trådene som ligger her for forslag.

Men sånn ellers har jeg en stor mistanke om troll!!!

Anonymous poster hash: f6363...e41
Skrevet

I mange amerikanske filmer har jeg sett at det er vanlig at man gjerne har et siste "singeleventyr" før man blir smidd i hymnens lenker. Er det noe jeg kan benytte meg av? Jeg kjenne det hadde vært forfriskende med et siste farvel til singellivet. Er selv personlig kristen, og er litt redd for å komme til helvete.Vil jeg bli tilgitt? Anonymous poster hash: 2d169...733

Jeg ville ikke tilgitt deg om du var mannen min. Men så er ikke jeg Gud heller da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...