AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Penisen min er ca 15 cm lang og 14 cm i omkrets. Har sex en gang i blant (er mann, 26 år, singel) Damene jeg har hatt sex med sier de har vært fornøyde med penisen min, men når jeg leser dette forumet får jeg ofte inntrykk av at normalpenisen er 20-25 cm lang og har 20 cm omkrets... Ønsker ærlige svar fra seriøse damer her (skriv gjerne under deres nick, ikke anonymt, så jeg ser at det er seriøse som svarer): Er penisen min tilstrekkelig stor for god sex? Kunne dere hatt et godt sexliv med en på min størrelse?Anonymous poster hash: 714dc...36c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Hvorfor skriver du tråd nummer hundre-og-snørr-og-førti om penisstørrelse? Søkefunksjonen er faktisk ikke så vanskelig å bruke. Og hvis du får negative svar her, betydde det da at de damene som har sagt at de er fornøyde lyver da? Betyr plutselig ikke sexen at den var bra allikevel? Hvorfor skal du bry deg mer om random nicks her på dette forumet framfor mennesker av kjøtt og blod som du faktisk har hatt sex med? Anonymous poster hash: 35034...811 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Hvis du har 15 cm lang er du godt utstyrt. Det har nettopp blitt gjennomført en stor studie på penisstørrelse. Gjennomsnittet er 13 cm og det er ca 55 % som har større. Kun ca 3 % har større enn 17 cm. Over 20 cm går det ikke an å lese på grafen i artikkelen engang, så få er det. http://www.vg.no/forbruker/helse/hvor-lang-er-egentlig-en-vanlig-penis/a/23407143/ Google litt så finner du sikkert hele studien. Og hvis tallene ikke taler nok for seg selv, ja du har stor nok penis. De fleste som har målt til over 17 cm må ha målt feil. Anonymous poster hash: 1724d...432
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Penisen min er ca 15 cm lang og 14 cm i omkrets. Har sex en gang i blant (er mann, 26 år, singel) Damene jeg har hatt sex med sier de har vært fornøyde med penisen min, men når jeg leser dette forumet får jeg ofte inntrykk av at normalpenisen er 20-25 cm lang og har 20 cm omkrets... Ønsker ærlige svar fra seriøse damer her (skriv gjerne under deres nick, ikke anonymt, så jeg ser at det er seriøse som svarer): Er penisen min tilstrekkelig stor for god sex? Kunne dere hatt et godt sexliv med en på min størrelse?Anonymous poster hash: 714dc...36c For å gi deg et seriøst svar, siden jeg er mann og har eksakt de samme målene som deg: Jeg tenkte lenge at jeg ikke var noe særlig godt utrustet, men dette var før jeg egentlig var med noen damer i det hele tatt. Alle jeg har vært med har uttrykt at jeg er over snittet, eller har virket fornøyd, det er kanskje først og fremst pga. tykkelsen som er godt over normalen. Jeg har egentlig ikke tenkt på dette med størrelse på årevis, jeg vet den er mer enn god nok, og det samme bør du tenkte. Case closed! Anonymous poster hash: 1f8a2...348
Motorsportfruen Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 .... Og alle kommenterte som anonyme så lenge man kan bruke den har cm null å si :-)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Håper du er klar over at den gjennomsnittlige dame ikke har noe sans for øyemål. Be en tilfeldig dame vise deg hvor langt 15 cm er. Seriøst, prøv. Jeg har bløffet med damer og fortalt at min 12-13cm penis er 16 cm. De kjøper det hver gang. Skal se hvor langt opp jeg klarer å komme før de ikke tror meg lenger. Derfor burde du ikke bry deg om hva damer sier eller mener. De følger bare andres meninger og har hørt om tall som referanse. De har faktisk ingen peiling på hvor stort det er. Så når damer spør meg hvor stor penisen min er, så sier jeg bare 163 kubikkcentimeter av og til også. Det er jo faktisk mer korrekt. Anonymous poster hash: 9997c...9b3
peppermyntete Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Det et ingenting galt med penisen din.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #9 Skrevet 12. april 2015 For min del er den altfor stor. Men så er jeg lesbisk da. Likevel skulle jeg tro at en penis i din størrelse er mer enn godt nok. Og mange bruker jo å si at det er ikke størrelsen det kommer an på, men måten man bruker den på. Anonymous poster hash: c47e7...656
_Malene Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Jeg har ikke så god peiling på hvor stor omkrets en gjennomsnittlig penis har, men 15 cm er mer enn langt nok. Kan aldri tro at damer flest vil ha giganter på 20 cm. Da er det mange romslige vaginaer der ute i så fall. Dersom damene du har hatt sex med har vært fornøyde, bør du fokusere på det, og la være å henge deg opp i størrelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå