Gå til innhold

Fyllenerver er noe dritt

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Har fått en gudegave, tror jeg. Har bare vært fyllesyk en gang i hele mitt liv og det er 8 år siden. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Men å si/gjøre teite ting i fylla er det litt verre med! :ler:

Gjest TomKrus
Skrevet
Men å si/gjøre teite ting i fylla er det litt verre med! :ler:

Helgens fyllenerver som plutselig tok deg?

Gjest GreenSky
Skrevet

Neida. Det er bare å innse at slik er det. En gjør teite ting i fylla av og til. Det nytter ikke å gremmes over det dagen etterpå, hva hjelper vel det? Gjort er gjort.

Gjest GreenSky
Skrevet

Og dessuten; Jeg angrer da ikke på det vi gjorde i fylla i helgen jeg, Tommern! :sjarmor:

Skrevet

Første gang jeg drakk meg så full så jeg ikke husket noe neste dag, var jeg 17 år og i syden med typen. Våknet på hotellrommet med en fryktelig fyllesjuke og fant ikke klærne mine som jeg hadde hatt på kvelden før! Den angsten jeg fikk da har jeg (heldigvis) ikke opplevd siden. Typen husket heller ingen ting. Jeg var sikker på at jeg hadde strippet i baren på hotellet og var helt innstilt på å avbryte ferien og reise hjem. Jeg fant heldigvis klærne pent sammenbrettet i kjøkkenskapet etter en stund med gråt og tenners gnissel. Uff!:oops:

Gjest Valhalla
Skrevet

Første gang jeg drakk meg så full at jeg ikke husker noe var jeg vel 13 år. Etter det har jeg drukket sånn hele tiden til jeg ble 20. Så bestemte jeg meg for å skifte til mindre drikking

Skrevet

Og nå er du blitt, hvad, 20 år og èn dag?

Skrevet

Huff ja....fyllenerver....

Hadde det hver gang jeg hadde vært ute i min ville ungdomstid, før datteren min. Og jeg var ute MYE.

Ikke fordi jeg sa så mye dumt (hvilket jeg også gjorde), men fordi jeg gjorde så utrolig mye dumt.

- våknet med erindringer om at jeg og to andre venninner hadde bretta, BRETTA ut rumpene i vinduet der jeg bodde. Hvem av naboene hadde sett det?

- våknet på sofaen med friskt i minnet om at jeg hadde rota med lillebroren til ei god venninne av meg. Hele verden kom til å få vite det, og alle kom til å le.

- våknet i glattcelle i bukse og bh. Hvor i h..... var toppen blitt av, og hvordan skulle jeg komme meg ut uten at politiet såg meg der i bare bh.

- og den verste gangen av alle de uttallige gangene jeg har hatt fyllenerver var da jeg våkna inne på psykiatrisk på sykehuset. Helt hvitt og sterilt og inn kom en lege som skulle sjekke meg.... Jeg hadde visst hoppet i sjøen og folk trodde jeg hadde prøvd å ta livet av meg, hvilket jeg visste ikke var tilfelle, for jeg var meget glad i livet. Men den følelsen jeg hadde da jeg våknet....herregud, den toppa helie driden liksom. Stakk fort av fra sykehuset og inn i en taxi uten penger eller sko. Bare en skitten kjole.

Har ikke gått ut noe særlig etter jeg fikk datteren min, så fyllenerver har jeg vel ikke hatt etter heller, og ikke har jeg hatt grunn til å fyllenerver.

Gjest GreenSky
Skrevet

Vallhalla; Du og meg på fylla sammen hadde tatt seg ut, det. :ler:

Skrevet
Lol Ronja artige historier

Hehe, ja nå er de det, men det var de ikke den gang :roll:

Men, jeg lever ennå, det er ikke gått 100 år og alt er glemt (nesten).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...