Gå til innhold

Fyllenerver er noe dritt


Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kos deg med junkfood og cola og dårlige serier på tv. Det går over! Dessuten var sikkert de andre like fulle og la ikke merke til deg en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Grusomt!

"Sim-card blocked. Press PUK-kode." Er heilt hjelpelaus uten mobil, og fyllenervane blir 1000x verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
Kos deg med junkfood og cola og dårlige serier på tv. Det går over! Dessuten var sikkert de andre like fulle og la ikke merke til deg en gang.

Jeg har ikke tv nå :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kebab fullender det hele
Kos deg med junkfood og cola og dårlige serier på tv. Det går over! Dessuten var sikkert de andre like fulle og la ikke merke til deg en gang.

:ler: Unnskyld for å spore av litt her: å gjøre som Pet sier over her gjorde min eks-sambo og han var godt voksen...Hello?!!

Det minst sjarmerende en kan gjøre når en er sambo hvertfall. Men er du singel, Valhalla, kan du vel føye på en Kebab også.

PS! Kebab er ikke et sjakktrekk dersom du vil ha jenter... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Unnskyld for å spore av litt her: å gjøre som Pet sier over her gjorde min eks-sambo og han var godt voksen...Hello?!!

Det minst sjarmerende en kan gjøre når en er sambo hvertfall. Men er du singel, Valhalla, kan du vel føye på en Kebab også.

PS! Kebab er ikke et sjakktrekk dersom du vil ha jenter... :evil:

Nå er man vel ikke så opptatt av å være sjarmerende dagen derpå, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oops hvordan kom jeg meg hjem i natt. Hvorfor må jeg alltid bli så full  :cry:

uff... hehe

merker jeg glemmer mer og mer for tiden

kanskje alderen har noe å si??

eller drikker jeg kanskje mer.. :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert hørt det før, men drikk masse vann før du legger deg. Jeg tar også alltid 2 Ibux før jeg sovner - sånn i tilfelle :wink:

Uansett, håper du får en litt bedre ettermiddag :P

SimSim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:'

Sansynligheten for at du har gjort det er ganske stor, men du får håpe de andre var så fulle at de har glemt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
:ler:'

Sansynligheten for at du har gjort det er ganske stor, men du får håpe de andre var så fulle at de har glemt det.

Noen ganger kan jeg kjøre internet stilen å snakke på når jeg blir full. Er ikke så kult å bli for provoserende i det virkelige liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke fyllesyk, bare redd for at jeg kan ha sagt ting jeg ikke burde.....

Sånn blir jeg og. Svetter og blir redd for å møte folk i flere dager etterpå...

Og når jeg skal jobbe på mandag (jobber på posten innimellom) så har jeg skikkelig nerver da og. Føler på meg at alle ser på meg og at de har sett meg på byen på lørdag eller kjenner noen som har sett meg og så ser de på meg at det var meg som sa det eller gjorde det...

Vanligvis er jeg snill på byen - og har vel bare et par ganger fått bekreftet at jeg har grunn til å ha fyllenerver, men...

Vanligvis er det bare en selv som tror man har gjort/sagt noe gale, men...

Det store stygge edrutrollet er ikke til å spøke med, nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å ikke drikke - man slipper å bli fylle syk :hoho:

-Heldigvis

Klems fra Charmina (alltid avholds)

:babysmokk: 81 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk denne på mail av en vennine og tenkte den var passende for temaet:

Edrufanden...pass deg..

Obs, obs, lås døra før du legger deg....

De fleste har merket han, de færreste har sett han: E D R U F A N D E N

Dette er edrufandens fremgangsmåte:

Etter at du har lagt deg etter en normalt fuktig kveld på byen - og aner fred og ingen fare kommer han listende... Han har som vanlig med seg det han trenger, og som er blitt hans varemerke; hammer, småpenger og 12 liter diesel. Først tar han alle klærne du har brettet pent sammen, og slenger dem utover leiligheten din. Deretter lukker han igjen vinduet ditt og tar på deg skoene igjen. Så tar han alle sedlene dine og bytter dem i småmynter, slår deg i hodet med hammeren, og heller dieselen ned i halsen din. Hvis du mot formodning ikke har kommet alene hjem denne kvelden, men har

med deg et helt eller delvis ukjent individ av motsatt kjønn, bytter han denne ut med et mindre skjønt eksemplar av arten, og får vedkommende til å snakke Indre Surnadals-dialekt om morgenen.

Jeg har alltid visst at det ikke var min feil at det ble slik!

Ryktene sier at han også i helt ekstreme tilfeller planter hår på tungen

din, lager et "flott" plysjbelegg på tennene dine og deler ut telefonnummeret ditt til stygge folk på gaten, men dette er foreløpig

ubekreftede rykter...

Syns den er litt bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Selv om det er selvforskyldt, så synes jeg synd i alle som er fyllessyke. er verste sjuka en har. Aldri mere sier man. på tirsdag er alt glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er ikke fyllesyk' date=' bare redd for at jeg kan ha sagt ting jeg ikke burde.....[/quote']

Du har allerede sagt ting du ikke burde i mange, mange KG-tråder. Full eller ikke; same shit, new wrapping!

Bedre i dag?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljedugg

Om hundre år er allting glemt, så hva spiller det for rolle...

Men kanskje drikke mindre neste gang, siden du ikke husker hva du har sagt /hva det ble snakket om...

Faren er ikke så stor for at du har sagt noe du ikke ville sagt dersom du husket det, full eller bare bedugget... Man forandrer seg ikke totalt, selv med et black out, men black out forteller at du har drukket for mye/ for fort... og at det er på tide å skru ned tempoet... se litt på drikkemønsteret ditt.

Husk at du ikke ville gjort eller sagt noe som ikke ligger der latent i deg fra før... om det er noen trøst da... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har alltid drukket så mye at jeg ikke husker deler av kvelden i ungdomstiden,men prøver å forandre det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...