AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Er en oppegående ungdom som tidligere har prestert på mange områder i livet. Har alltid vært ekstremt ambisiøs, sosial, utadvendt, morsom, skoleflink, hatt (har?) mange venner, høy selvtillit og fremstått som vellykket. Alt er ikke så forbanna greit som "fasaden" tilsier. Livet mitt faller i grus og alt er min egen feil. Jeg smiler når du ser på meg, snu deg rundt så gråter jeg.Anonymous poster hash: c208c...d61
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 isolerer meg selv, sluttet å være sosial- har ikke hatt lyst til det heller selv om jeg vet at jeg burde det, blir ikke med på ting som skjer, har ikke lyst å gjøre noe som helst, sliter med sykdom: holdt på å dø., vet ikke lenger hvem som er vennene mine, kroppen forfaller, er ensom, begynner å gråte uten grunn: helt nytt for meg, har (hadde ihvertfall) sterk psyke så gråt aldri før, søvnproblemer, energiløshet, alt er tiltak, føler meg som en taper, vet ikke hva jeg vil her i livet. Ønsker å være anonym, TSAnonymous poster hash: c208c...d61
Gjest Mythic Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Du er deprimert. Ta kontakt med fastlegen din før dette får utvikle seg noe mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå