AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Jeg har gått på veneflaxin i 7 mnd, i starten svetter jeg MYE. Skjønte at dette var en bivirkning. Det ble bedre og bedre. Men nå de siste to mnd har jeg begynt å svette ekstremt om natten. Kliss våt! Men aldri på dagen. Har noen andre det sånn?Anonymous poster hash: 5ad68...f69
Colorama Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Om du mener Venlafaxin som i Efexor, så ja, gikk på Venlafaxin i to år, og svettet mye om natten. Var også kvalm nærmest konstant, så jeg bytta.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Jeg har også den deilige bivirkningen. Men hvis jeg passer på å ta tabletten på minuttet når jeg skal, så blir det ikke så ille. Slurver jeg med bare fem-ti minutter, så blir det verre med en gang. Gjelder dog på dagtid også i mitt tilfelle. Anonymous poster hash: 44633...2eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå