AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Sikkert noen som kan hjelpe meg her inne :D Jeg farger håret kobberrødt, da det er en farge som kler meg best og ser naturlig ut på meg (mer spennende enn kommunegrått). Bruker shwarzkopf million color sin kobberfarge. Den blir, som de fleste andre rødfarger, fort blass og må farges opp for å holdes vedlike. Noen som har tips til gode rødfarger som sitter litt lenger? Vil at det skal se naturlig kobberfarget ut, og ikke knall rødt.. Anonymous poster hash: 30ae4...602
123run Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Kjøp revlon nutri color creme og bruk hver gang du vasker håret. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Eller Maria Mila sin colour refresh, bright copper tror jeg den heter balsam for å freshe opp fargen. Jeg er blond og bruker de for å få farge i en ukes tid, men tror egentlig det er for å friske opp fargen.Anonymous poster hash: c3f19...beb
Gjest Honeyblossom Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Jeg farger også håret mitt rødt og bruker Schwarzkopf Live XXL, men jeg vet ikke om de har den i kobberrød.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Jeg farger også håret mitt rødt og bruker Schwarzkopf Live XXL, men jeg vet ikke om de har den i kobberrød. Har brukt LIve XXL tidligere da jeg hadde knall rød farge, men tror det er mest skarpe rødfarger i den serien. Veldig glad i fargen jeg får fra million colors serien, men kjipt å måtte farge på nytt før jeg en gang har fått ettervekst. Har bestilt meg revlon nutricolor og får se om det hjelper på Blir jo hvertfall penger spart i lengden, og forhåpentligvis også mindre slitasje på håret. Anonymous poster hash: 30ae4...602
Gjest Honeyblossom Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Har brukt LIve XXL tidligere da jeg hadde knall rød farge, men tror det er mest skarpe rødfarger i den serien. Veldig glad i fargen jeg får fra million colors serien, men kjipt å måtte farge på nytt før jeg en gang har fått ettervekst. Har bestilt meg revlon nutricolor og får se om det hjelper på Blir jo hvertfall penger spart i lengden, og forhåpentligvis også mindre slitasje på håret. Anonymous poster hash: 30ae4...602 Ja, etterveksten er alltid noe dritt, men syns det er spesirlt ille nå som jeg har knallrødt hår for det syns så utrolig godt med en gang! Tror ikke jeg har hørt om Revlon Nutricolor.. hvordan er den annerledes fra vanlig hårfarger som Live XXL?
Sandie Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 (endret) Det er nok ganske forskjellig fra person til person hvor lenge fargen holder seg,men jeg kan anbefale Natural & Easy,mellom kobberblond nr.546.fra Schwarzkopf: http://www.schwarzkopf.no/skno/no/home/hair_colour/colour_products/1001.html Er også veldig fornøyd med Revlon Nutri color. Bruker nr.734,Copper gold til å friske opp fargen med. http://www.blivakker.no/product/revlon/revlon-nutri-color/REV0065/revlon-professional-nutri-color-creme-100ml-734-copper-gold Endret 13. april 2015 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #8 Skrevet 13. april 2015 Sikkert noen som kan hjelpe meg her inne :D Jeg farger håret kobberrødt, da det er en farge som kler meg best og ser naturlig ut på meg (mer spennende enn kommunegrått). Bruker shwarzkopf million color sin kobberfarge. Den blir, som de fleste andre rødfarger, fort blass og må farges opp for å holdes vedlike. Noen som har tips til gode rødfarger som sitter litt lenger? Vil at det skal se naturlig kobberfarget ut, og ikke knall rødt.. Anonymous poster hash: 30ae4...602 Uten tvil henna. Anonymous poster hash: bac13...e9f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #9 Skrevet 13. april 2015 Uten tvil henna. Anonymous poster hash: bac13...e9f Ikke så mye kjennskap til henna, men har forstått det sånn at man kan ende opp med totalt annet resultat og måtte vente til håret vokser ut med å bli kvitt det :S Men opplys meg gjerne. Anonymous poster hash: 30ae4...602
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #10 Skrevet 13. april 2015 Ja, etterveksten er alltid noe dritt, men syns det er spesirlt ille nå som jeg har knallrødt hår for det syns så utrolig godt med en gang! Tror ikke jeg har hørt om Revlon Nutricolor.. hvordan er den annerledes fra vanlig hårfarger som Live XXL? Å farge ettervekst kan jeg leve med, men kjipt å måtte farge kort tid etter fordi håret begynner å bli lyst oransjt og blast i fargen. Da jeg hadde knall rødt tok det lenger tid før fargen ble blass, men det er muligens fordi fargen var mørkere også. Nutricolor er bare en hårkur som gir farge. Så den brukes til å friske opp mellom hver gang man farger håret. Husker å ha hørt om den tidligere, men hadde helt glemt det av før jeg ble tipset lenger opp her Anonymous poster hash: 30ae4...602
Gjest Honeyblossom Skrevet 13. april 2015 #11 Skrevet 13. april 2015 Å farge ettervekst kan jeg leve med, men kjipt å måtte farge kort tid etter fordi håret begynner å bli lyst oransjt og blast i fargen. Da jeg hadde knall rødt tok det lenger tid før fargen ble blass, men det er muligens fordi fargen var mørkere også. Nutricolor er bare en hårkur som gir farge. Så den brukes til å friske opp mellom hver gang man farger håret. Husker å ha hørt om den tidligere, men hadde helt glemt det av før jeg ble tipset lenger opp her Anonymous poster hash: 30ae4...602 Ah, jeg skjønner! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå