AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Drakk litt alkohol i går. Ble bare lettere brisen, så var ikke så mye jeg drakk engang. Men nå har jeg vondt nederst i magen :s kjennes nesten ut som mensenssmerter.. Men jeg skal ikke ha mensen før om en uke. Smertene kommer litt i rykk og napp. Mensenssmerter er så utrolig vondt! Flere som har opplevd dette dagen derpå og vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 560dd...e48
Colorama Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Jeg har opplevd at jeg har begynt å blø av å drikke alkohol, sånn når jeg ikke har blitt vant til p-pillene jeg går på feks. Vet ikke hvorfor, men kroppen blir vel "irritert" eller noe
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 er vel murringer for den kommende diareen som er på vei. helt vanlig. Anonymous poster hash: 1f8ac...1e5
Motorsportfruen Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Helt vanlig. For meg i allefall. Får vondt i magen, blir uggen og jeg føler meg tom og "tørr" i magen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå