Gå til innhold

Er dette vanlig etter alkohol?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drakk litt alkohol i går. Ble bare lettere brisen, så var ikke så mye jeg drakk engang.

Men nå har jeg vondt nederst i magen :s kjennes nesten ut som mensenssmerter.. Men jeg skal ikke ha mensen før om en uke. Smertene kommer litt i rykk og napp. Mensenssmerter er så utrolig vondt!

Flere som har opplevd dette dagen derpå og vet hva det kan være?

Anonymous poster hash: 560dd...e48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd at jeg har begynt å blø av å drikke alkohol, sånn når jeg ikke har blitt vant til p-pillene jeg går på feks. Vet ikke hvorfor, men kroppen blir vel "irritert" eller noe :P

AnonymBruker
Skrevet

er vel murringer for den kommende diareen som er på vei. helt vanlig.



Anonymous poster hash: 1f8ac...1e5
Skrevet

Helt vanlig. For meg i allefall. Får vondt i magen, blir uggen og jeg føler meg tom og "tørr" i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...