Gå til innhold

Sprute i munnen ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere damer om det ? for min del er det utroooligt deiligt!

Anonymous poster hash: 28515...216
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

brekker meg av det, så det skjer ikke her.

Anonymous poster hash: 4a1a9...889
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et must. Dumpegrunn om hun ikke tar det i munnen.

Anonymous poster hash: 3a9bc...060

• Liker 10
Skrevet

Deilig eller deiligt? Hvis det er svensk du vil skrive heter det "dejligt".

Ellers er det rimelig viktig med CIM som det kalles på fagspråket. Om det svelges eller ikke er ikke avgjørende. Spytting funker.

AnonymBruker
Skrevet

Kvalmt. Det smaker py, har eklere konsistens enn varm yoghurt og kommer med en hastighet som skyter det rett i drøvelen. Jeg har kastet opp umiddelbart av at mannen har kommet i munnen min. Når man ikke har en avtale om at det er greit syntes jeg det er respektløst å komme i munnen på en dame. Jeg bæsjer ikke i munnen til en mann uten at han liker det liksom.

Anonymous poster hash: 1cce1...c51
  • Liker 6
Skrevet

Ellers er det rimelig viktig med CIM som det kalles på fagspråket. Om det svelges eller ikke er ikke avgjørende. Spytting funker.

Trådstarter skriver "utroooligt deiligt".

Tipper vi har å gjøre med en kar fra Rogaland.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

tumblr_mbeidlU8DK1rxec9a.gif

Anonymous poster hash: c2c3c...d91
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det! Men kun med kjæreste. Det er noe ekstra intimt og litt vulgært med det, som ingen andre enn den jeg er sammen med får oppleve, takk. ;)

Anonymous poster hash: 36e0f...115
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig kan styre meg. Jeg brekker leg når det skal svelges, men tillater at kjærewten min gjør det fordi han tenner sånn på det. Brekningene får jeg unna mens han ennå nyter orgasmen...

Anonymous poster hash: 665d8...cc3

Skrevet

Det er helt ok. Ingen høydare akkurat, men er jo bare å svelge og så er det borte.

• Liker 1
Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg hadde blitt direkte skuffet om jeg ikke fikk spruten i munnen, halsen eller fjeset. Det tenner meg så mye at jeg ofte kommer samtidig som han da. (Med litt hjelp av en hånd naturligvis)

Skrevet

Jeg tenner ikke spesielt på det, men har ikke noe i mot det heller. Det er praktisk da, slipper å tørke opp etterpå. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Munnen: Neitakk

Dåsa: Jatakk!

ZzzZZzZ

Anonymous poster hash: d8d4e...7a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Driver på med en fyr som skrev til meg at når vi har sex så vil han sprute meg i munnen... Det er noe jeg ikke har så lyst å gjøre med noen jeg har sex med for første gang liksom, hvertfall ikke svelge.., men er det noen måte jeg kan la han sprute i munnen uten å svelge det? kan jeg ha en håndduk tilgjengelig og bare spytte det ut med en gang eller er hele vitsen med å sprute i munnen borte da? er det en huge turn-off om jeg lar han sprute i munnen, men at jeg spytter det ut i en håndduk eller lignende?

Anonymous poster hash: c7163...a58
AnonymBruker
Skrevet

Men så bruker ikke svenskene ordet deilig da...

Anonymous poster hash: 27d7a...bde

AnonymBruker
Skrevet

Driver på med en fyr som skrev til meg at når vi har sex så vil han sprute meg i munnen... Det er noe jeg ikke har så lyst å gjøre med noen jeg har sex med for første gang liksom, hvertfall ikke svelge.., men er det noen måte jeg kan la han sprute i munnen uten å svelge det? kan jeg ha en håndduk tilgjengelig og bare spytte det ut med en gang eller er hele vitsen med å sprute i munnen borte da? er det en huge turn-off om jeg lar han sprute i munnen, men at jeg spytter det ut i en håndduk eller lignende?

Anonymous poster hash: c7163...a58

Bare la det renne ut av munnen. Mer sexy enn det blir det ikke.

Anonymous poster hash: 3a9bc...060

AnonymBruker
Skrevet

Lar han sprute hvor han vil men vil han gjøre det i munnen min så svelger jeg det ikke. Lar det heller renne ut..

Anonymous poster hash: b6e04...145

Skrevet

Det er noe helt spesielt pirrende ved dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...